نیروهای بسیجی
کشته شدن ۲جوان بر اثر شلیک نیروهای بسیجی در شوش

کشته شدن ۲جوان بر اثر شلیک نیروهای بسیجی در شوش، خبرگزاری های ایران گزارش دادند که دو جوان متعلق به یک گروه “تجزیه طلب” جریان تیراندازی آن‌ها به اماکن نظامی و انتظامی در شوش کشته شدند ، اما نزدیکان این دو نفر هرگونه تخلف را انکار کردند.

کشته شدن ۲جوان بر اثر شلیک نیروهای بسیجی در شوش

خبرگزاری های ایران گزارش دادند که دو جوان متعلق به یک گروه “تجزیه طلب” جریان تیراندازی آن‌ها به اماکن نظامی و انتظامی در شوش کشته شدند ، اما نزدیکان این دو نفر هرگونه تخلف را انکار کردند.

امروز دوشنبه ، خبرگزاری های ایران با انتشار بیانیه از سوی روابط عمومی سپاه پاسداران در خوزستان ، اعلام کردند که صبح روز ششم فروردین ، دو “مهاجم” متعلق به “حرکت النضال” كه قصد ورود به به اماکن نظامی را داشتند، شناسایی و کشته‌اند.

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران در خوزستان نام و مشخصات این دو نفر ذکر نشده است و تنها گفته شده که تعدادی کلاشینکف و مقداری مهمات کشف و ضبط شده است.

جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز

«حركت النضال» یا «جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز» گروهی است که جمهوری اسلامی آنها را “تروریست” و “تجزیه طلب” می نامد.

خبرگزاری هرانا ، هویت قربانیان این حادثه را اعلام کرد: ابراهیم عطشانی ، 20 ساله و مصطفی حرگانى، 24 ساله ، از منطقه داور در شهرستان شوش است

به گفته این خبرگزاری ، این دو نفر پس از نقض قوانین استفاده از سلاح ، توسط نیروهای “حوزه مقاومت بسیج شهید دانش شوش” هدف قرار گرفتند و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند .

خبرگزاری هرانا نیز به نقل از یک منبع آگاه گفت که این نزدیکان هرگونه حمله به حوزه و دادگاه شوش را انکار کردند.