آزاده نامداری
پیکر آزاده نامداری به خانواده اش تحویل داده شد

   پیکر آزاده نامداری به خانواده اش تحویل داده شد، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی ، کالبد شکافی انجام شد و دقایقی پیش کالبد شکافی انجام شد و پس از انجام نمونه برداری و مراحل اولیه ، جسد آزاده نامداری  با دستور قضایی به خانواده وی تحویل داده شد. 

 پیدا شدن پیکر بی‌جان آزاده نامداری

به دنبال کشف پیکر بی‌جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در خانه اش در غرب تهران ، مقامات هنوز علت مرگ وی را اعلام نکرده اند و در برخی موارد بر ابهامات این پرونده افزوده اند.

در همین رابطه ، مهدی  فروزش ، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت که با انتقال جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی ، کالبدشکافی و آزمایش سم شناسی انجام می شود و پزشکی قانونی علل مرگ را در روزهای آینده ،  با بررسی دلایل و کاربرد نتایج  آزمایش‌ها، علل مرگ را به “مقام قضایی” را اعلام می کند.

کار تشریح جسد آزاده نامداری به پایان رسید

فروزش ، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران: جسد آزاده نامداری برای کالبد شکافی به سالن کهریزک منتقل شد. کالبد شکافی اکنون کامل است و ما کالبد شکافی را به پایان رسانده ایم. ما نمونه های لازم را گرفته و به آزمایشگاه فرستادیم. کار آزمایشگاه امروز آغاز می شود.

بنده باردار بودن خانم نامداری را کاملاً تکذیب می‌کنم. بر اساس معاینه فیزیکی و کالبد شکافی توسط متخصصان پزشکی قانونی ، هیچ نشانه ای از بارداری یافت نشد.

رحم و ضمائم رحم ایشان در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی بود. 

در کالبد شکافی نشانه ای از جراحت و ضرب و شتم مشاهده نشد.