پوتین
پوتین؛ از فاصله‌گذاری شدید با رئیسی تا در آغوش گرفتن رییس جمهور آرژانتین!

پوتین؛ از فاصله‌گذاری شدید با رئیسی تا در آغوش گرفتن رییس جمهور آرژانتین؛پوتین نه تنها با رئیس جمهور آرژانتین دست داد و و او را بغل کرد، بلکه در فاصله‌ای نزدیک و بعد از میهمان خود بر روی صندلی نشست.

پوتین؛ از فاصله‌گذاری شدید با رئیسی تا در آغوش گرفتن رییس جمهور آرژانتین!

 در حالی که مقامات ایرانی دلیل فاصله‌گذاری شدید پوتین و ريیسی در دیدارشان در مسکو را شرایط کرونا بیان کرده بودند، دیدار جدید پوتین با رئیس جمهور آرژانتین اکنون نشان می دهد که چنین این فاصله وجود ندارد و آنها یکدیگر را به آغوش هم گرفته‌اند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه، در دیدار با همتای آرژانتینی خود آلبرتو فرناندز در رفتاری کاملا متفاوت از آنچه که در دیدار با ابراهیم رییسی مشاهده شد، از خود نشان می‌دهد.

پوتین نه تنها با رئیس جمهور آرژانتین دست داد و و او را بغل کرد، بلکه در فاصله‌ای نزدیک و بعد از میهمان خود بر روی صندلی نشست.

پوتین به استقبال رئیسی نرفت

ابراهیم رئیسی در حالی وارد فرودگاه مسکو شد که نه پوتین و نه لاوروف هیچ کدام به استقبال او نرفته‌اند و به گفته برخی رسانه ها، پوتین تا زمان ورودى به کاخ کرملین هم به پیشباز رئیسی نیامده است

ظهر چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورى ایران به دعوت ولادیمیر پوتین در حالی وارد فرودگاه مسکو شد که در مراسم استقبال از او در فرودگاه مسکو تنها گارد تشریفات و وزیر انرژی روسیه حضور داشت.