بازی پرسپولیس

با وجود احتمال قرنطینه شدن وی پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، اما بازی پرسپولیس با سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران به تعویق نمی افتد.

همزمان با موج جدید شیوع ویروس کرونا در هند، که یکی از میزبانان لیگ قهرمانان آسیا بود، و حضور باشگاه پرسپولیس آنجاست، اخبار قرنطینه این باشگاه پس از بازگشت به ایران مطرح شده است.

  • ضرورت قرنطینه کامل 

چند روز پیش، مسعود نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فوری به علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت، بر لزوم قرنطینه و معاینات پزشکی کامل برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد.

طبق برنامه لیگ ایران، تیم سپاهان قرار است با تیم پرسپولیس، جمعه ۱۷ اردیبهشت، روبرو شود و برخی گمانه زنی ها مبنی بر به تعویق افتادن بازی پرسپولیس با استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر وجود دارد.

  • ادامه برنامه تمرین

بنابراین، قرنطینه پرسپولیس می تواند به معنای لغو دیدار این تیم با سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشد اما مسئولان لیگ اظهار داشتند که بازی پرسپولیس با سپاهان لغو نمی شود.

علیرضا مرزبان، مربی تیم سپاهان، گفت: «به برنامه تمرینی ما ادامه می دهیم و برای مسابقه آماده می شویم».

 وی اضافه کرد: «سلامت بازیکنان و مربیان نیز برای ما مهم است اما لیگ اعلام کرده است که بازی ما با پرسپولیس طبق برنامه انجام می شود».