معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فجر ۳۹

داوران مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

با استناد به روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ، گروه نخبه ای از هنرمندان و داستان نویسان به عنوان داور مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت.

این هنرمندان سید محمد مهدی طباطبایی ، دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ، طراح گرافیک ابراهیم حقیقت ، عکاس میترا محاسنی و میثم مولایی ، سردبیر و تهیه کننده تیزر هستند.
آنها به عنوان داور در مسابقه تبلیغات فیلم ایران خدمت می کنند و آثار این بخش از جشنواره ارزیابی می شوند.

مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با هدف تشویق ، ترویج و استفاده از روشهای خلاقانه و م ینثر در زمینه بازاریابی و توزیع آثار سینمایی ، جذب بیشترین تعداد مخاطب و ارتقا تهه کیفیت تبلیغات و اطلاعات است.

علاوه بر این ، پوسترها ، تبلیغات و تیزرهای فیلم های ایرانی برای تشویق هنرمندان در زمینه عکاسی برگزار می شود.

طبق فراخوان جشنواره سی و نهمین ، داوری در این بخش از جمله مواد تبلیغاتی فیلم ها (داستانی ، انیمیشن و مستند) است که بین ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ و ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (در سینماهای محلی یا در سیستم های نمایش مورد نیاز) در این بخش به نمایش در آمده است. .

در مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره سحر ، به سه سیمر بلورین بهترین فیلم ، بهترین پوستر ، بهترین تریلر و تیزر اهدا می شود.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تحت حمایت آقای محمد مهدی طباطبایی نژاد در فوریه ۲۰۱۰ برگزار می شود.