فتل
مادر اسفراینی ۲ کودک خود را کشت

مادر اسفراینی ۲ کودک خود را کشت، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری مادری که دو فرزند خود را در اسفراین کشته خبر می دهد

مادر اسفراینی ۲ کودک خود را کشت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری مادری که دو فرزند خود را در اسفراین کشته خبر می دهد

سرهنگ سجاد نامور گفت: پس از اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد گازگرفتگی در حومه شهر اسفراین ، بلافاصله گشت های پلیس با نیروهای امداد و نجات به محل مورد نیاز اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه دو کودک خردسال توسط والدین به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین مسموم شدند ، افزود: متأسفانه این دو کودک به دلیل شدت مسمومیت در بیمارستان فوت می کنند.

ماجراى اين حادثه

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه مأموران پلیس در هنگام بازدید از محل متوجه تعدادی قرص برنج به زمین پراکنده شدند ، افزود: علی رغم اسنادی که در صحنه مشاهده و کشف شد ، مأموران به وجود احتمال قتل در این رابطه وجود دارد.

و این مقام پلیس ادامه داد: “طبق اسناد موجود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است. سرانجام راز یک قتل هولناک فاش شد و مشخص شد که قاتل در کمال ناباوری مادر دو کودک است. .

سرهنگ نامور توضیح داد که اجساد دو کودک با هماهنگی مقام قضایی به مطب پزشکی قانونی منتقل می شود و گفت: مادر این دو کودک که پس از قتل اقدام به بلعیدن مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی کرد ، ببرای انجام اقدامات پزشکی به بیمارستان منتقل می شود.