مردم فلسطین

گزارش ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، نشان می دهد گروه های مسلح و شبه‌نظامی ایران گروه های تروریستی را برای ایجاد آسیب بیشتر به مردم فلسطین و به طور کلی مردم خاورمیانه، تأمین مالی می کنند.

در هر دوره، مشکلات و بحران ها در کشورهای عربی و خاورمیانه افزایش می یابد و چندین گزارش اطلاعاتی دولت نشان می دهد که گروه های تروریستی و شبه‌نظامی ایرانی هستند که این مشکلات را انجام می دهند.

گروهی از حسابهای توئیتر طرفدار رژیم جمهوری اسلامی، توئیتهای زیادی را منتشر کرده اند که همزمان با جنگ مردم فلسطین و اسرائیل خواستار ایجاد تفرقه، نفرت و اطلاعات غلط شده است.

◊    اعتراف فرمانده نیروی هوافضای ایران

دی ماه سال گذشته، سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعتراف کرد که رژیم ایران گروه های تروریستی را تأمین مالی می کند.

سرتیپ پاسدار حاجی‌زاده همچنین تأیید کرد که سپاه پاسداران و ارتش ایران با حمایت مستقیم دولت ایران موشک هایی را به غزه و لبنان ارسال کرده اند.

 فرمانده نیروی هوافضای ادامه داد كه این تأمین مالی تروریسم به دلیل تهدیدهای متقابل بین تهران، واشنگتن و تل آویو انجام شده است، و وی صریحاً اظهار داشت كه ایران به دلیل هدف قرار دادن قاسم سلیمانی توسط آمریکا، به دنبال انتقام است.

◊    گزارش سازمان های سانسور توییتر

جوئل فینکلستین، مدیر انستیتوی NCRI، یک موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی و بی طرف سیاسی، فاش کرد که رژیم ایران از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و آزادی بیان برای حمایت از سازمان های تروریستی و گروه‌های شبه‌نظامی برای انتشار اطلاعات نادرست در مورد مردم فلسطین و بقیه کشورهای جهان استفاده می کند.

فینکلستین همچنین توضیح داد: «تنها آنچه می دانیم این است که این اطلاعات گمراه کننده متعلق به ایران و رژیم خود بود و هنگام تبادل بمب گذاری بین اسرائیل و حماس این هماهنگی صورت گرفت».