قتل ناموسی
قتل ناموسی دو زن در سردشت

قتل ناموسی دو زن در سردشت، روز یکشنبه ، 24 ژانویه 2021 ، منابع خبری ایران گزارش دادند که دو زن توسط خانواده هایشان در سردشت کشته شدند.

قتل ناموسی دو زن در سردشت

روز یکشنبه ، 24 ژانویه 2021 ، منابع خبری ایران گزارش دادند که دو زن توسط خانواده هایشان در سردشت کشته شدند.

زن 42 ساله اهل سردشت به نام “وفا” توسط برادرش كشته شد. بر اساس این گزارش ، “به گفته شاهدان عینی محلی” “مقتول دو سال پیش همسر سابق خود را طلاق داد و با پخت و فروش نان محلی زندگی می کرد” ، وقتكه این زن، قصد ازدواج مجدد داشت برادرش او را کشت.

قتل یک زن  توسط برادر و پسرعمویش

روز گذشته (شنبه 23 دی) یک زن سردشتی دیگر به نام سونیا 24 ساله کشته شد که گفته می شود مدتی پیش از همسرش جدا شده و به همراه فرزند 6 ساله خود در خانه قدیمی پدربزرگ و مادربزرگش در سردشت توسط وی زندگی می کند. و پسر عمویش کشته شد. مقتول پس از اینکه به بهانه‌ای به منزلش منتقل شده، توسط برادر و پسر عمویش با ضربات چاقو کشته شد.

برادر مقتول و پسر عموی 19 ساله وی پس از قتل جنازه را در حوالی سد سردشت دفن کردند و گفته می شود قاتلان توسط اداره اطلاعات سردشت دستگیر و به قتل اعتراف کردند.

مادر سونیا شکایتی را علیه اعضای خانواده پدر سونیا بدون اطلاع دخترش مطرح کرد ، پس از آن برادر سونیا و پسر عموی 19 ساله اش دستگیرشدند و به قتل و دفن جسد وی در نزدیکی سد سردشت اعتراف کردند.