قاسم رضایی برخی کاندیداها را وطن‌فروش و مزدور خواند
قاسم رضایی "جانشین فرمانده ناجا" برخی کاندیداها را وطن‌فروش و مزدور خواند

قاسم رضایی “جانشین فرمانده ناجا” برخی کاندیداها را وطن‌فروش و مزدور خواند، قاسم رضایی ، معاون فرمانده ناجا ، بدون نام بردن از شخص خاصی ، گفت که مصاحبه با برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران “جز وطن فروشی چیزی ندارد.

قاسم رضایی برخی کاندیداها را وطن‌فروش و مزدور خواند

قاسم رضایی ، معاون فرمانده ناجا ، بدون نام بردن از شخص خاصی ، گفت که مصاحبه با برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران “جز وطن فروشی چیزی ندارد.

وی گفت که این افراد عرق ملی ندارند و تلویحا آنها را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها توصیف کرد.

آقای رضایی همچنین اظهار داشت که با این افراد بدون آرامش رفتار شد و گفت: “دشمن دنبال این است که انتخابات پرشور نباشد” اما پلیس با “توطئه” روبرو بود و فتنه‌ها را در محفل‌هایشان» و فتنه‌گران را در «نطفه» خفه می‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود

انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شورای شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود.

این دوره از انتخابات درفضایی سرد در حال انجام است. مرکز نظرسنجی دانشجویان ایران ، ایسپا، یک نهاد دولتی ، هشدار داده است که مشارکت در انتخابات امسال حدود 39 درصد از رای دهندگان واجد شرایط خواهد بود ، که پایین ترین سطح از زمان روی کار آمدن جمهوری اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ است.

در هفته های اخیر ، گروه ها و فعالان سیاسی با استناد به اعتراضات اخیر در ایران ، از جمله دردی‌ ۹۶، مرداد ۹۷ و آبان‌ ۹۸ ، که اعتراضات مردمی کلیت نظام جمهوری اسلامی را هدف گرفت ، خواستار تحریم انتخابات شدند.