فشار بر فعالان رسانه‌ای: ابراهیم رئیسی را نقد نکنید

فشار بر فعالان رسانه‌ای: ابراهیم رئیسی را نقد نکنید، گزارش ها از ایران حاکی از آن است که سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه در تماس با تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای از آنها خواسته است که هیچ مطلبی علیه ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه و کاندیدای ریاست جمهوری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر نکنند.

فشار بر فعالان رسانه‌ای: ابراهیم رئیسی را نقد نکنید

گزارش ها از ایران حاکی از آن است که سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه در تماس با تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای از آنها خواسته است که هیچ مطلبی علیه ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه و کاندیدای ریاست جمهوری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر نکنند.

در همین حال ، اطلاعات سپاه پاسداران ایران با تعدادی از فعالان رسانه ای فعال در شبکه های اجتماعی تماس گرفت و از آنها خواست “محتوایی” در نقد از ابراهیم رئیسی منتشر نکنند ، در غیر این صورت آنها به مشکل برمی خورند.

پلیس امنیت و پلیس فتا نیز با برخی از فعالان رسانه ای تماس گرفته و آنها را تحت فشار قرار داده اند زیرا آنها موقعیت دارند.

تهدید فعالان رسانه‌ای

حسین رزاق ، یک فعال رسانه ای ، در صفحه توئیتر خود نوشت: “فساد به معنای این است که کارمندان یک کاندیدا در قوه‌ فعلی تماس بگیرند ، و اگر برای بدست آوردن شعبه بعدی علیه آنها صحبت کنید ، با تمام قوا با شما برخورد می‌شود.”

ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، در انتخابات ریاست جمهوری امسال نامزد شده است. این انتخابات قرار است در تاریخ ۲۸ خرداد برگزار شود.