فوری/ آتش‌سوزی در بازار تهران
فوری/ آتش‌سوزی در بازار تهران

آتش‌سوزی در بازار تهران؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اعلام کرد که یک حادثه آتش‌سوزى در یک انبار چسب در ناحیه بازار تهران رخ داده است.

فوری/ آتش‌سوزی در بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاعاتی را درباره‌ی وقوع آتش‌سوزی در یک انبار چسب در محدوده بازار تهران اعلام کرد. او اعلام کرد که حادثه‌ی آتش‌سوزى در یک انبار چسب در بازار تهران رخ داده است.

در این باره، سیدجلال ملکی اعلام کرد که چند دقیقه پیش از وقوع آتش‌سوزى در یک انبار چسب در محدوده بازار سیدولی در بازار تهران، اطلاعات آن به سامانه ۱۲۵ ارسال شده است. به عبارت دیگر، این حادثه به سامانه اطلاع رسانی اضطراری ۱۲۵ گزارش شده است. در پی این اعلام، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات کامل به محل حادثه اعزام کرده است.

ویدیو آتش سوزی در بازار تهران

روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد، ویدیوهایی درباره‌ی حادثه‌ی آتش سوزی در بازار تهران منتشر شده است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره‌ی این حادثه اعلام کرد که آتش سوزی در یک انبار چسب در بازار “سید ولی” اتفاق افتاده است. او اظهار کرد که این حادثه به نسبت گسترده است و نیروهای آتش‌نشانی در حال مهار آتش هستند.

https://twitter.com/IranIntl/status/1665996922316832769?s=20