غیبت مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان
غیبت مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان

غیبت مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان؛ بعضی از منابع خبری محلی در حال گزارش از برقراری اقدامات امنیتی در چند شهر از استان سیستان و بلوچستان و همچنین غیبت مولوی عبدالحمید، رهبر جامعه سنی ایران، در مراسم نماز جمعه زاهدان، خبر داده‌اند.

غیبت مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان

در کانال تلگرام رسمی مولوی عبدالحمید، دلیل غیبت او به عنوان “کسالت جزئی” اعلام گردیده است.

با توجه به منابع اطلاعاتی خود، پایگاه خبری حال‌وش که به پوشش اخبار منطقه سیستان و بلوچستان می‌پردازد، گزارش داده است که در روز جمعه، ۱۳ مرداد، نیروهای نظامی و امنیتی با حضور گسترده خود در شهرهای زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار، وضعیت امنیتی این مناطق را تحت کنترل قرار داده‌اند.

پایگاه خبری حال‌وش با منتشر کردن ویدئوهایی از منطقه زاهدان، اعلام کرده است که در روز جمعه، به ویژه در این شهر، نیروهای نظامی و انتظامی با حضور پررنگ خود در تمامی خیابان‌ها، وضعیت امنیتی را تداوم داده‌اند.

 نماز جمعه با حضور مولوی عبدالغنی بدری، امام جمعه موقت در مصلی زاهدان برگزار شد

بر اساس گزارش ارائه شده توسط این پایگاه خبری، در روز جمعه، مراسم نماز جمعه اهل سنت در شهر زاهدان با حضور مولوی عبدالغنی بدری، امام جمعه موقت و معاونت دارالعلوم مسجد مکی، در مصلی زاهدان برگزار شد.

در هفته گذشته، مولوی عبدالحمید در یک سخنرانی که به مناسبت عاشورا، رویداد مذهبی مهم برگزار شده بود، اظهاراتی کنایه‌آمیز داشته و اشاره کرد که “یزید” در آن زمان نیز به دنبال “بقای حکومت خود” بوده است.