شکیلا منفرد
ضرب و شتم شکیلا منفرد، زندانی سیاسی در زندان قرچک ورامین

ضرب و شتم شکیلا منفرد، وب سایت حقوق بشر هرانا گزارش داد که فعال مدنی شکیلا منفرد توسط تعدادی از زندانیان جرایم عمومی در زندان قرچک ورامین “مورد ضرب و شتم” قرار گرفت.

ضرب و شتم شکیلا منفرد، زندانی سیاسی در زندان قرچک ورامین

شکیلا منفرد توسط تعدادی از زندانیان جرایم عمومی در زندان قرچک ورامین “مورد ضرب و شتم” قرار گرفت.

این خبرگزاری نوشت که این اتفاق به دلیل “عدم رعایت طرح طبقه بندی زندانیان” و عدم تفکیک زندانیان سیاسی از زندانیان جرایم عمومی در زندان قرچک ورامین رخ داده است.

یک منبع آگاه به خبرگزاری حقوق بشر (هرانا) گفت که ضرب و شتم این فعال مدنی در 17 خرداد “توسط یکی از کارکنان زندان تحریک شد ، پس از آن تعدادی از زندانیان به خانم منفرد توهین کردند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.” آنها من را کتک زدند و با درقوطی ماهی تن زخمی کردند. »

خانم منفرد در ۱۲ اردیبهشت‌ امسال به زندان قرچک ورامین تبعید شد

پیش از این حسین هاشمی از زندانیان اعتراضات آبان 98 هم پس از انتقال به بند زندانیان خطرناک در 12 خرداد امسال از سوی زندانیان این بند مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

خانم منفرد ، متولد سال 1372 ، در شهریور سال گذشته در راه بازگشت به خانه توسط نیروهای امنیتی در تهران دستگیر شد و به یکی از بازداشتگاه های سپاه در تهران منتقل شد.

دادگاه انقلاب تهران در ابتدا وی را به جرم “فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقدسات اسلام” به شش سال و چهار ماه کار اجباری در جهاد کشاورزی محکوم کرد ، اما وی توسط شعبه 36 تهران محکوم شد. دادگاه تجدیدنظر به مدت چهار سال ، دو سال و یک ماه به زندان تبدیل شد.

خانم منفرد در تاریخ 12 اردیبهشت‌ امسال به زندان قرچک ورامین تبعید شد.