روز کار بشردوستانه زاید چیست؟
روز کار بشردوستانه زاید چیست؟

روز کار بشردوستانه زاید چیست؟؛ وزارت نیرو و زیربنا طرح های خیریه مختلفی را راه اندازى کرد، همزمان با «روز کار بشردوستانه زاید» که هر سال در نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف است، ومصادف با سالگرد درگذشت شیخ زاید بن سلطان آل نهیان و در تداوم رویکرد کار انسان دوستانه ای که مظهر ارزش های والا و اصول والایی است که او القا کرده است.

روز کار بشردوستانه زاید چیست؟

به همین مناسبت عالیجناب سهیل بن محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت تاکید کرد که روز کار بشردوستانه زاید مظهر میراث بزرگی در کارهای خیریه و بشردوستانه است و نشان دهنده تعهد امارات متحده عربی به ارزش های انسان دوستانه استوار است که پدر بنیانگذار این کشور است. به مردم امارات القا شد که منجر به رهبری جهانی این کشور در بخشش و کار بشردوستانه شد.

کار بشردوستانه یکی از پایه‌هایی است که امارات متحده عربی بر آن پایه‌گذاری شد

وی توضیح داد که کار بشر دوستانه یکی از پایه‌هایی است که امارات متحده عربی بر آن پایه‌گذاری شد و توسط زاید الخیر تأسیس شد و بخشی جدایی‌ناپذیر از اصول رهبری، دولت و مردم آن و از ثابت‌های ذاتی در جامعه اماراتی است.

همانطور که امارات متحده عربی اولین کسی بود که در کنار مردم نیازمند و کم بخت ایستاده بود، ما آن را در خط مقدم کشورهایی می بینیم که به سرعت دست یاری به سوی برادران در نوار غزه دراز کردند تا رنج انسانی آنها را کاهش دهند.