آرامش روان
رسیدن به آرامش روان به ساده ترین شکل ممکن

رسیدن به آرامش روان به ساده ترین شکل ممکن، آرامش اعصاب یکی از نکات اصلی موفقیت به هر شکلی است و برای این منظور باید روش های غلبه بر استرس روزانه و دستیابی به آرامش اعصاب را بدانید.

رسیدن به آرامش روان

در دنیای امروز پر از عوامل موثر و تأثیرگذار در سلامت روان و آرامش روانی ، مهم است که بدون هیچ گونه تلاش خاصی به چالشی بپیوندید که ما را از این وضعیت آزاد می کند. زیرا سلامت روان همانطور که می دانید یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر فعالیت و تصمیم گیری است.

چالش 30 روزه برای رسیدن به سلامت روان

1. تنفس عمیق را تمرین کنید

10 تا 1 را بشمارید و نفس عمیق بکشید. این کار را قبل از جلسات مهم ، در اتومبیل یا قبل از ملاقات با همسر یا فرزند خود پس از یک روز طولانی انجام دهید.

2. با یک دوست صمیمی آشنا شوید

داشتن یک سیستم پشتیبانی اجتماعی قوی خطر افسردگی و همچنین فشار خون بالا را کاهش می دهد.

3. برای آینده چیزی برنامه ریزی کنید

در یک ماه یک روز هیجان انگیز را برنامه ریزی کنید. فرقی نمی کند که می خواهید در کلاس آشپزی شرکت کنید یا با کودک خود تنها باشید ، فیلم های زیادی تماشا کنید یا آخر هفته را سپری کنید.

4- لوازم اضافی را ببخشید

مواردی را که اصلاً استفاده نمی کنید به آنها بدهید یا بازیافت کنید.

5- نیم ساعت یوگا انجام دهید

زنانی که دو بار در هفته در کلاس های یوگا شرکت می کنند نسبت به سایرین کمتر دچار استرس مزمن می شوند زیرا می توانند احساسات خود را کنترل کنند.

6. یک وعده غذایی سالم بخورید

اگر غذای سالم بخورید ، احساس بهتری خواهید داشت. من نمی دانم چی کار کنم؟ می توانید از دستورهای گیاهخواری استفاده کنید یا مرغ کبابی بخورید.

7. برای چیزی کمک بگیرید

هیچ کس نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. بنابراین یک سیستم پشتیبانی ، کمک و مساعدت معرفی کنید که شما را قادر به انجام بهتر کار خود کند.

8. به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید

به موسیقی مورد علاقه خود در ماشین ، خانه ، دستشویی و غیره گوش دهید.

9. مطالعه کنید

حتماً روزانه 10 دقیقه بخوانید.

10. بعد از ناهار پیاده روی کنید

فرقی نمی کند کجا باشید. نیم ساعت پیاده روی در محیط بیرون هورمون های استرس را کاهش می دهد و روحیه شما را بهبود می بخشد.

11. فیلم را مشاهده کنید

یک فیلم کوتاه ببینید که باعث خنده شما می شود.

12. اتفاقات خوب را بنویسید

اتفاقات خوبی که امروز افتاده را بنویسید ، حتی اگر بدترین روز را پشت سر گذاشتید ، قطعاً مواردی وجود دارد که می خواهید قدردان آنها باشید.

13. یک عادت جدید در خود ایجاد کنید

به یک ماه گذشته فکر کنید. تغییرات خود را بررسی کنید. فکر می کنید هر هفته باید شب بازی کنید؟ آیا پیاده روی بعد از ناهار احساس راحتی می کند؟ هر یک از روش های فوق را به عادت مورد علاقه خود تبدیل کنید.