دو فرزند مولوی عبدالحمید بازداشت شده‌اند
دو فرزند مولوی عبدالحمید بازداشت شده‌اند

دو فرزند مولوی عبدالحمید بازداشت شده‌اند؛ به گزارش رسانه‌های محلی در استان سیستان و بلوچستان، نیروهای حکومتی با توقف خودروی حامل مولوی عبدالحمید، جلوی رفتن او به مناطق سیل‌زده در این استان را گرفته‌اند.

دو فرزند مولوی عبدالحمید بازداشت شده‌ اند

طبق گزارش سایت خبری «حال‌وش»، امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان همراه با خانواده و یک تعدادی از همراهانش، در روز دوشنبه ۱۴ اسفند قصد داشتند به منطقه سیل‌زده دشتیاری بروند. اما نیروهای امنیتی خودروی آن‌ها را در محل پلیس راه زاهدان-خاش متوقف کرده و دو فرزند نوجوان آقای عبدالحمید را پیاده کردند.

با توجه به این گزارش، امام جمعه شهر زاهدان نیز در اعتراض به این اقدام محل را ترک نکرده و منتظر رهایی دو فرزند خود مانده است.

امام جمعه زاهدان و همراهانش متوقف شد

همچنین، «کمپین فعالین بلوچ» اعلام کرده که خودروهای امام جمعه زاهدان و همراهانش متوقف شده و دو فرزند مولوی عبد الحمید بازداشت شده‌اند. این کمپین همچنین اعلام کرده است که شهروندان زاهدانی در حال حرکت به سمت پلیس راه زاهدان به خاش هستند.

در روزهای گذشته، مولوی عبدالحمید به انتقاد از عملکرد مسئولان در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان پرداخته و از مردم خواسته بود که به سیل‌زدگان کمک‌رسانی کنند.