حسام محمودی درگذشت
حسام محمودی درگذشت

حسام محمودی درگذشت؛ حسام محمودی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در سن ۳۷ سالگی از دنیا رفت.

حسام محمودی درگذشت

حسام محمودی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در سن ۳۷ سالگی از دنیا رفت.

مازیار میری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شب گذشته، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت، حسام محمودی به دلیل ایست قلبی در منزلش درگذشته است.

محمودی، بازیگری که در حال حاضر فیلم سینمایی «غریب» را در حال اکران دارد، با بازی در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به دنیای بازیگری وارد شده بود و با ایفای نقش در مجموعه «گرگ و میش» به شهرت رسیده بود.

در جشنواره فجر سال گذشته، فیلم‌های «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست و «غریب» از آخرین آثار بازیگری حسام محمودی بودند.

علاوه بر این، او در فیلم‌هایی همچون «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

حسام محمودی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون

حسام محمودی در تاریخ ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک فارغ التحصیلی رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود. با بازی در فیلم‌هایی همچون «خسته نباشید» و «شب بیرون» در سال ۱۳۹۱، به بازیگری در سینما ورود پیدا کرد.

سپس در سال ۱۳۹۳ با بازی در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن»، در عرصه بازیگری تلویزیونی نیز شروع به فعالیت کرد. همچنین در فیلم‌هایی همچون «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز» و «حق سکوت» نیز به ایفای نقش پرداخته بود.