سفارت سوییس
جان باختن دبیر اول سفارت سوییس در تهران بعد از سقوط از برج

جان باختن دبیر اول سفارت سوییس در تهران بعد از سقوط از برج، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از مرگ دبیر اول سفارت سوئیس در تهران بر اثر سقوط از برج در شمال تهران خبر داد.

جان باختن دبیر اول سفارت سوییس در تهران بعد از سقوط از برج

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از مرگ دبیر اول سفارت سوئیس در تهران بر اثر سقوط از برج در شمال تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، خالدی روز سه شنبه گفت این مرد 52 ساله بود و “سیلوه. ب” نام داشت. او اولین دبیر سفارت سوئیس در تهران بود و از برج در کامرانیه تهران سقوط کرد.

وی گفت: “این حادثه تأیید شده و خودکشی مطرح نیست.” خبرگزاری ایسنا همچنین اعلام کرد که این فرد “51 ساله” است و به نقل از سخنگوی سازمان اورژانس گفت: “اکنون شواهد نشان می دهد که این فرد افتاده است. دلیل این امر باید بررسی شود.”

این فرد درباغچه پیدا شده و از طبقه ١٧ سقوط کرده است

خبرگزاری “ایلنا” در این رابطه نوشت که این زن “از طبقه هجدهم” در برج محل زندگی خود سقوط کرد و “ایلنا” موقعیت خود را به عنوان “نفر دوم در سفارت سوئیس” اعلام کرد.

گزارش های اولیه می گفت این مرد اعلام شده بود و هنوز سفارت سوئیس در مورد این گزارش توضیحی نداده است.

و خدمات اورژانس ایران در گزارشی تکمیلی اعلام کردند که این فرد درباغچه پیدا شده و از طبقه ١٧ سقوط کرده است. براساس این گزارش ، مدت زیادی از درگذشت دبیر اول سفارت سوئیس می گذرد.

از زمان قطع روابط آمریكا و ایران پس از انقلاب ۵۷ ، سفارت سوئیس در تهران مسئولیت محافظت از منافع آمریكا در ایران را بر عهده داشته است.