افزايش تنش هاى در شهرستان فنوج؛ کشته شدن یک نوجوان موتورسوار!
افزايش تنش هاى در شهرستان فنوج؛ کشته شدن یک نوجوان موتورسوار!

افزايش تنش هاى در شهرستان فنوج؛ در شامگاه سه‌شنبه ۵ اردیبهشت، در شهرستان فنوج واقع در استان سیستان و بلوچستان، درگیری‌ای بین نیروهای انتظامی و شهروندان غیرنظامی به وقوع پیوست.

افزايش تنش هاى در شهرستان فنوج

در شامگاه سه‌شنبه ۵ اردیبهشت، در شهرستان فنوج واقع در استان سیستان و بلوچستان، درگیری‌ای بین نیروهای انتظامی و شهروندان غیرنظامی به وقوع پیوست. این درگیری در پی کشته شدن یک موتورسوار در این شهر رخ داده بود و شهروندان در اعتراض به این واقعه، به تجمع اعتراضی پرداختند.

فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که معترضان شیشه‌های پاسگاه نیروی انتظامی را شکسته و سنگ‌ها را به سمت پاسگاه پرتاب می‌کنند و در پس‌زمینه صدای شلیک گلوله‌ها شنیده می‌شود.

براساس گزارش‌های منابع محلی، از جمله پایگاه خبری حال‌وش، ماموران کلانتری در شهر فنوج به سوی معترضان تیراندازی کرده‌اند و این اقدام منجر به مجروح شدن چند نفر شده است. همچنین، حال وش از احراز هویت موتورسوار کشته شده و پنج نفر دیگری که در نتیجه تیراندازی ماموران مجروح شده‌اند، خبر داده است.

جزييات کشته شدن یک نوجوان موتورسوار

با توجه به گزارش‌ها، هویت فرد کشته شده در این اتفاق، سمیر گردهانی نام داشته و ۱۶ ساله بوده است. برخی منابع گزارش داده‌اند که این نوجوان راکب موتورسیکلت بوده و در اثر جراحاتی که به دلیل تیراندازی ماموران بر او وارد شده، جان خود را از دست داده است. هرچند برخی گزارش‌ها نیز اشاره کرده‌اند که این نوجوان بر اثر تصادف با خودروی پلیس جان باخته است.

با این حال، مقامات انتظامی سیستان و بلوچستان نقش عوامل پلیس در کشته شدن این نوجوان را تکذیب کرده‌اند