اعتراض یک شهروند با پوشیدن کفن در میدان انقلاب تهران
اعتراض یک شهروند با پوشیدن کفن در میدان انقلاب تهران

اعتراض یک شهروند با پوشیدن کفن در میدان انقلاب تهران؛ فردی با پوشیدن کفن و ایستادن روی سقف یک خودرو، به شرايط معیشتی و فشارهای اقتصادی اعتراض می‌کند

اعتراض یک شهروند با پوشیدن کفن در میدان انقلاب تهران

فردی با پوشیدن کفن و ایستادن روی سقف یک خودرو، به شرايط معیشتی و فشارهای اقتصادی اعتراض می‌کند

یکی از شهروندان با انتشار ویدئویی از میدان انقلاب تهران گفت فردی با پوشیدن کفن و ایستادن روی سقف خودرو به وضعیت معیشتی و فشارهای اقتصادی اعتراض می‌کند. به گفته این شهروند معترض توسط ماموران دستگیر شد

علی صباحی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، پس از انتشار ویدئویی از اعتراض مردی به شرایط معیشتی و فشارهای اقتصادی با پوشیدن کفن و ایستادن روی سقف خودرو، از دستگیری و مجروح شدن «سطحی» وی در حین بازداشت خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران مدعی شد که وی «با یک گالن بنزین و کلت تهدید به خودکشی کرده و یک گلوله هوایی شلیک کرده است».

تظاهرات شبانه

مناطق مختلف شهرهای تهران، مشهد، کرمان، اراک، کرج و کرمانشاه شامگاه دوشنبه شاهد سردادن شعارهای ضد حکومتی، ترانه برای از شروین حاجی پور و آتش زدن بنرهای تبلیغاتی جشن «دهه فجر»، از جمله بنرهای حاوی تصویر علی خامنه‌ای، بودند.

در سنندج، گروهی از تظاهرکنندگان هنگام تظاهرات در خیابان ها آتش زدند و شعارهای ضد دولتی سر دادند و سعی کردند خیابان ارشاد را که در آن «زندان مرکزی سنندج» و مقر یگان های امنیتی امام علی توسط سپاه پاسداران نصب شده بود، مسدود کنند.

در تظاهرات خیابانی دوشنبه شب در سنندج، تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای سر دادند.