افشاى سندى محرمانه توسط عدالت على؛ تجاوز دو مامور سپاه به دو زن معترض!
افشاى سندى محرمانه توسط عدالت على؛ تجاوز دو مامور سپاه به دو زن معترض!

افشاى سندى محرمانه توسط عدالت على؛ سندی فاش شده از سوی گروه هکر عدالت علی حاکی از یک مورد تجاوز جنسی توسط دو مامور سپاه پاسداران به دو دختر ۱۸ و ۲۳ ساله است که پس از کشته شدن مهسا امینی در تجمعات شرکت کرده بودند.

افشاى سندى محرمانه توسط عدالت على؛ تجاوز دو مامور سپاه به دو زن معترض!

به گزارش ایران اینترنشنال، سندی فاش شده از سوی گروه هکر عدالت علی حاکی از یک مورد تجاوز جنسی توسط دو مامور سپاه پاسداران به دو دختر ۱۸ و ۲۳ ساله است که پس از کشته شدن مهسا امینی در تجمعات شرکت کرده بودند.

این سند افشا شده نیز به خوبی نشان می دهد که چگونه دستگاه سرکوب در رژیم ایران بر تعرض و بدرفتاری عوامل خود سرپوش می گذارد و آنها را از هر گونه تعقیب مصون می دارد.

این سند توسط محمد شهریاری، معاون دادسرای عمومی و انقلاب (شعبه ۲۷) تهران خطاب به علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران و تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۱ در آن نوشته شده است.

پرونده افشا شده، جزئیات نحوه بازداشت دو دختر معترض و سپس تجاوز جنسی توسط دو مامور سپاه، علیرضا صادقی و علیرضا حسینی را ارائه می دهد.

این نامه نخستین سند داخلی است که از داخل سیستم قضایی فاش شده است که از «تجاوز جنسی»، «شکنجه» و «آدم‌ربایی» ماموران امنیتی حکومت خبر می دهد.

اعتراف به تجاوز جنسی به دو دختر معترض

دادستان در نامه خود به این معاون اعلام کرد: شامگاه ۱۱ مهرماه دو دختر به کلانتری ۱۲۴ قلهک مراجعه و از دستگیری و تعرض ماموران به آنها شکایت کردند.

شهریاری بلافاصله پس از اشاره به شکایت این دو دختر نوشت که شکایت این دو دختر پس از «هماهنگی» با حیفا (حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) «ثبت نشده» است.

در ادامه این نامه آمده است که متهم علی رضا صادقی و پدرش حسین صادقی در منزلشان واقع در خیابان پیروزی تهران بازداشت شدند.

در این بازداشت مقادیر زیادی باتوم، فشنگ جنگی، جلیقه ضد گلوله، بی سیم، دستبند و تعداد زیادی مدارک شناسایی فراجا، سپاه پاسداران و دستگاه قضایی و مقادیر زیادی دلار و همچنین مواد مخدر از منزل متهم کشف شد.

همچنین فردی به نام علی رضا حسینی سروان پاسدار و اطلاعات یگان «امام حسن مجتبی» که موتورسیکلتش در منزل «متهم بازداشتی» بود، دستگیر و به بازداشتگاه ساحفا فراجا منتقل شد.

کتاب دادسرای عمومی انقلاب خطاب به دادسرای انقلاب شامل اعترافات بازداشت شدگان و اعترافات آنها به تجاوز جنسی به دو دختر معترض است.

این مامور سپاه همچنین به تجاوز جنسی به دختر دستگیر شده اعتراف کرد و مدعی شد که دختر به او پیشنهاد رابطه جنسی در داخل خودرو داده و او با «‌جاری کردن خطبه صیغه موقت»، با او عمل جنسی انجام داده است.