فوری؛ هک سیستم های سازمان زندان ها توسط گروه عدالت علی
فوری؛ هک سیستم های سازمان زندان ها توسط گروه عدالت علی

گروه «عدالت علی» با انتشار ویدیویی از هک سیستم سازمان زندان ها و زندان اوین خبر داد و نوشت که اطلاعات به دست آمده حکایت از «آموزش شلیک مستقیم به سینه توسط گروه ضربت» و «کتک زدن» در زندان ها دارد.

هک سیستم های سازمان زندان ها توسط گروه عدالت علی

گروه عدالت علی نوشت: «دردهه زجر که رژیم دیکتاتو رژیم دیکتاتوری ايران با وقاحت قدرت خود را جشن می‌گیرد، زندان اوین و سازمان زندان‌ها را هک کرده است.

همچنین ۳۱ مردادماه سال گذشته گروه هکری «عدالت علی» با انتشار تصاویری از دوربین های امنیتی زندان اوین، این زندان را مایه ننگ ابراهیم رئیسی توصیف کرد و افزود که این زندان در حمایت از اعتراضات و با خواست آزادی زندانیان سیاسی، دوربین‌های امنیتی زندان اوین را هک کرده است.

این ویدئوها شامل تصاویر هولناکی از ضرب و شتم زندانیان توسط ماموران زندان و همچنین اقدام به خودکشی توسط چند زندانی بود.

گزارش جدید گروه «عدالت علی» در حالی منتشر شد که گزارش های بیشتری از جزئیات کشته شدن تظاهرکنندگان در قیام انقلاب ادامه دارد.

احمدرضا قلجی

پایگاه خبری هرانا درباره کشته شدن احمدرضا قلجی نوجوان ۱۷ ساله اسدآبادی که در اعتراضات شهریور جان باخت، نوشت که او کارگری بود که به تهران رفته و در میدان فلسطین توسط ماموران کشته شد.

هرانا نوشت: جسد احمدرضا قلجی نوجوان ۱۷ ساله سه روز پس از کشته شدن توسط ماموران تحویل خانواده اش شد و در بهشت ​​زهرای اسدآباد همدان به خاک سپرده شد.

همچنین تصاویری از مهرداد ملک، نوجوان ۱۷ ساله اهل ارداق استان قزوین نیز منتشر شد که او را در حال تفریح ​​و شادی نشان می دهد.