اعتراضات شبانه/ شعار
اعتراضات شبانه/ شعار "مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی" در مشهد، شهر زادگاه خامنه‌ای و رئیسی

اعتراضات شبانه/ شهرهای مشهد، کرج، تبریز، اهواز، بندرعباس، رشت، مهاباد، جوانرود، ایذه، رويدر و تعدادی دیگرى از شهرهای ایران نیز شامگاه پنجشنبه شاهد اعتراضات خیابانی گسترده بود. و معترضان در مشهد، زادگاه علی خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی، شعار «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» سردادند.

اعتراضات شبانه/ شعار “مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی” در مشهد، شهر زادگاه خامنه‌ای و رئیسی

چندین منطقه مشهد از جمله خیابان وکیل آباد شامگاه پنجشنبه همزمان با چهلم محمد حسینی و محمدمهدی کرمی، دو معترض اعدام شده، زیرا بسیاری از شهرهای ایران شاهد اعتراضات خیابانی گسترده مردم با شعار «برادر شهیدم! خونت رو پس می‌گیرم.» بود.

شهرستان‌های کرج از جمله گلشهر و گوهردشت شامگاه پنجشنبه شاهد تظاهرات خیابانی معترضان بود.

معترضان در گوهردشت شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند و در گلشهر کرج با شعارهای مرگ بر سپاهی و مرگ بر مزدور به اعتراض خود ادامه دادند.

از دیگر شعارهای تظاهرات پنجشنبه شب کرج، «کرد، بلوچ و آذری، آزادی و برابری»، «فقر، فساد گرونی، میریم تا سرنگونی» بود.

شعارهای معترضان ایرانی

شهر تبریز نیز عصر و شامگاه پنجشنبه شاهد تظاهرات پراکنده ای در خیابان های مرکز شهر بود و در ادامه معترضان در برخی مناطق شهر اقدام به پخش «آژیر انقلاب» به عنوان اعتراض نمادین کردند.

جمعی از مردم اهواز نیز شامگاه پنجشنبه به خیابان آمدند و با سردادن شعارهای «فقر، فساد گرونی، میریم تا سرنگونی» و «مرگ بر خامنه‌ای» در منطقه پل سفید این شهر تظاهرات کردند. ” .

شهر ایذه در استان خوزستان نیز عصر پنجشنبه صحنه تظاهرات مردمی علیه رژیم ایران بود. تظاهرکنندگان درایذه که شعارهای مرگ بر خامنه ای، مرگ بر دیکتاتور و ایذه‌ای غیرت، حمایت، حمایت را سر می دادند تا ساعات پایانی شب به اعتراضات خود در خیابان ها ادامه دادند.

نصب پرچم شیر و خورشید در اتوبان امام علی