بنزین
ادامه اختلال در سامانه سوخت؛ بنزین در بلوچستان با نرخ لیتری ١۵ هزار تومان به فروش می‌رسد!

هر لیتر بنزین در برخی مناطق سیستان و بلوچستان با قیمت۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.

بنزین در بلوچستان با نرخ لیتری ١۵ هزار تومان به فروش می‌رسد!

هر لیتر بنزین در سیستان و بلوچستان با قیمت۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.

رسانه های جمهوری اسلامی طی دو روز گذشته بدون اشاره به کاستی ها و کاستی های تامین هوشمند سوخت، اعداد و ارقام مختلفی از جایگاه های سوخت رسانی را تحت عنوان «بازگشت به مدار» ارائه کردند.

این روزها در بیشتر شهرهای استان سیستان و بلوچستان عرضه بنزین با نرخ آزاد صورت می‌گیرد و در برخی مناطق قیمت لیتری آن به ١۵ هزار تومان رسیده است.

ادامه اختلال در سامانه سوخت

ادامه اختلال در سامانه سوخت؛ چهل و هشت ساعت از اختلال در سامانه هوشمند سوخت می گذرد و گزارش های متعددی از خرابی در خبرگزاری های دولتی منتشر شده است.

وزیر کشور در واکنش به حمله سایبری هفته جاری به جایگاه‌های سوخت در ایران، این اقدام را «آغاز برنامه‌ریزی دشمن برای آبان ماه» توصیف کرد و یک نماینده مجلس نیز اذعان کرد که اختلالات در «عرضه سوخت سهمیه‌ای» ادامه دارد.

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، روز پنجشنبه ششم آبان ماه با وعده بررسی آخرین حمله سایبری در اولین جلسه مجلس شورای اسلامی، وعده بررسی آخرین حمله سایبری در اولین جلسه هفته آینده مجلس را داد. اگر «خلا‌ءهای موجود با توجه به گزارش‌های سازمان پدافند غیرعامل به دستگاه‌های مربوط گزارش داده شده و برطرف نشده باشد»، مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد، زیرا حمله سایبری اخیر «ضررهای زیادی»به کشور وارد کرده است.

آقای جلال زاده با اعلام اینکه «وزارت نفت آخرین بحران را در کمتر از ۲۴ ساعت پشت سر گذاشت»، گفت: «سوخت آزاد ارائه می شود و سوخت سهمیه‌ای درحال قرار گرفتن در سامانه‌ها است».