پمپ بنزین‌
صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها!

گزارش ها از ایران نشان می دهد که در پی حمله سایبری و هک شدن سامانه کارت سوخت در بسیاری از جایگاه های عرضه سوخت در ایران صف های طولانی تشکیل شده است. برخی گزارش های دیگر حاکی از توقف خودروها به دلیل تمام شدن سوخت است.

صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها!

صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها؛ در پی حمله سایبری و هک شدن سامانه کارت سوخت در بسیاری از جایگاه های عرضه سوخت در ایران صف های طولانی تشکیل شده است.

ساعاتی بعد خبرگزاری مهر از تشکیل “صف های طولانی و ازدحام” در مقابل پمپ بنزین ها خبر داد و اعلام کرد “تنها نیمی از پمپ بنزین های استان تهران فعال شده اند” و سوخت گیری دستی یا “آفلاین” در استان تهران آغاز شده است. تا شهروندان امکان استفاده از کارت‌ سوخت را داشته باشند.

در این گزارش با استناد به بیانیه ای که مرکز ملی فضای مجازی منتشر کرد، آمده است که وضعیت سوخت گیری تا «چند ساعت دیگر» به حالت عادی باز می گردد.

صف‌های طولانی و فضای امنیتی در جایگاه‌های سوخت

تشکیل صف طولانی برای خرید بنزین آزاد در اسلامشهر

عصر روز سه شنبه ٤ آبان ماه در پی تعطیلی سامانه هوشمند سوخت و کمبود بنزین در جایگاه ها، صف های طولانی خرید بنزین رایگان در جایگاه «امام رضا» اسلامشهر تشکیل شد.

شرایط مشابهی را می توان در سایر جایگاه های سوخت این شهر مشاهده کرد.

خاموش کردن بیلبوردهای الکترونیکی در کشور

هادی کریمی، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص خاموش کردن تابلوهای گفت: به دلیل نقص در سامانه تابلوهای متغیر خبری ( دیجیتال شهرى)، این تابلوها در برخی معابر شهری به طور موقت متوقف شده است.

روز سه شنبه ٤ آبان ماه در جریان یک حمله سایبری گسترده برای تعدادی از بیلبوردهای شهر اصفهان متن های تبلیغاتی و رسانه ای با عباراتی چون خامنه‌ای بنزین ما کو؟ جایگزین شده است.