قیمت مرغ در بازار به ۱۰۰ هزار تومان رسید
قیمت مرغ در بازار به ۱۰۰ هزار تومان رسید

قیمت مرغ در بازار به ۱۰۰ هزار تومان رسید؛ به گزارش روزنامه اعتماد، در حالی که قیمت رسمی هر کیلوگرم مرغ به ۷۳ هزار تومان اعلام شده است، قیمت مرغ در بازار به حدود ۱۰۰ هزار تومان نیز رسیده است. این روزنامه اعلام کرده است که در برخی از فروشگاه‌های رفاه، مرغ‌های غیردولتی بیشتر به صورت قطعه قطعه عرضه می‌شود و قیمت آن نیز کمتر از ۱۴۰ هزار تومان است.

قیمت مرغ در بازار به ۱۰۰ هزار تومان رسید

در گزارشی که روزنامه اعتماد منتشر کرده است آمده است که در علی‌رغم اعلام قیمت رسمی ۷۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم مرغ، قیمت آن در بازار به حدود ۱۰۰ هزار تومان نیز رسیده است.

روزنامه اعتماد در گزارش خود اشاره کرده است که در برخی فروشگاه‌های رفاه، مرغ‌های غیردولتی به طور متداول به صورت قطعه قطعه عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز کمتر از ۱۴۰ هزار تومان است.

قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز در بازار آزاد ۵۲,۰۰۰ تومان، در مرکز مبادله و صرافی‌ ملی ۴۲,۴۹۹ تومان اعلام شده است. تاریخ اعلام این قیمت‌ها ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ می‌باشد.

قیمت دلار امروز یکشنبه ۷ خرداد در بازار آزاد ۵۲,۰۰۰ تومان معامله شد. طی معاملات امروز دلار، بیشترین قیمت دلار نامشخص تاکنون و کمترین قیمت نیز نامشخص تاکنون ثبت شده است.

در مرکز مبادله ارز و طلا نیز امروز یکشنبه ۷ خرداد قیمت دلار اسکناس ۴۲,۴۹۹ تومان و قیمت دلار حواله ۳۸,۶۳۶ تومان اعلام شده است.