رابطه جنسی

واکنش منابع دولتی جمهوری اسلامی به برقراری رابطه جنسی مقامات ایرانی با کاترین پرز شکدم، جاسوس اسرائیلی که با ابراهیم رئیسی مصاحبه و مطالبی هم در وبسایت خامنه‌ای منتشر کرده بود، تکان دهنده بود.

رسانه های بین‌المللی گزارش‌هایی منتشر کرده بودند مبنی بر اینکه یک تحلیلگر اسرائیلی وابسته به موساد به نام “کاترین پرز شکدم” که در وبسایت انگلیسی علی خامنه‌ای ۱۸ مقاله می‌نوشت، در مقاله ای در روزنامه تایمز اسرائیل فاش کرده است که وی “عامل “نفوذی موساد” است.

برخی منابع آگاه ایرانی نیز فاش کردند که کاترین با برخی از مقامات ایرانی رابطه جنسی داشته و به همین دلیل برخی مقامات نزدیک به حکومت درباره ناگزیر به اظهارنظر درباره این موضوع شدند.

♦  «شایعات است و هدفش تخریب مسئولان است» – واکنش مدیرمسئول همشهری

یک منبع در قوه قضاییه جمهوری اسلامی انتشار خبرها درباره این جاسوس را به نزدیکان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران، متهم کرد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، شایعه رابطه جنسی بین کاترین شکدم و مسئولان را تکذیب کرد و فاش کرد: «آن خبر سناریوی رسانه‌ای، تبلیغاتی و ضداخلاقی است چون کاترین طی فقط پنج سفر، مجموعا ۱۸ روز در ایران اقامت داشته است».

به نوبه خود، عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه همشهری، جاسوسی کاترین را تکذیب کرد و گفت: «هدف شایعات مبنی بر اینکه این جاسوس با برخی مقام‌های جمهوری‌ اسلامی رابطه جنسی داشته، تخریب مسئولان است».