شیوع کرونای
امکان شیوع کرونای شدید در اسفند وجود دارد

،امکان شیوع کرونای شدید در اسفند وجود دارد، متخصصان معتقدند که ویروس کرونا جهش یافته توانایی گسترش و چسبندگی و ماندگاری بیشتری دارد و ترس از روند بیماری را در بین افراد دو برابر می کند.

امکان شیوع کرونای شدید در اسفند وجود دارد

،امکان شیوع  ويروس كرونا در اسفند ماه وجود دارد، متخصصان معتقدند که ویروس کرونا جهش یافته توانایی گسترش و چسبندگی و ماندگاری بیشتری دارد و ترس از روند بیماری را در بین افراد دو برابر می کند.

علائم ویروس تغییری نکرده و انتقال آن افزایش یافته است و طبیعتاً با افزایش میزان انتقال ، تعداد زیادی از مردم به این بیماری آلوده می شوند.
دانشگاه کلمبیا پیش‌بینی کرده که شیوع شدید کرونا در ماه اسفند در این کشوروجود دارد ، با شروع فصل سرما ، ما منتظر پیک‌های بعدی هستیم

موردی از ابتلا به واریانت کرونای انگلیسی در کردستان تایید و گزارش نشده است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت: بیماری که در غرب ايران به کرونا مبتلا شده است و اخیراً از سفر انگلیس برگشت، مبتلا به واریانت کرونای انگلیسی نیست و آزمایشات وی تایید نشده است.

ایران درخواست خرید تجهیزات پزشکی و واکسن ويروس کرونا را ارائه کرد

یک منبع دیپلماتیک در سئول اعلام کرد که ایران یک میلیارد دلار تجهیزات پزشکی از 7 میلیارد دلار ذخیره ارزی در بانک های کره جنوبی سفارش داده است.

این منبع آگاه به خبرگزاری نیمه رسمی یونهاپ گفت که تهران همچنین از سئول درخواست کرده است تا از 10 میلیون دلار از منابع ممنوع در کره جنوبی برای خرید واکسن کووید-۱۹ طبق طرح کوواکس استفاده کند.