مهاجرت پرستاران ده‌ها برابر شده است
مهاجرت پرستاران ده‌ها برابر شده است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مهاجرت پرستاران ده ها برابر افزایش یافته است و طبق برخی آمارها ، تعداد پرستاران مهاجر از ایران “چندین ده” افزایش یافته است.

مهاجرت پرستاران ده‌ها برابر شده است

مهاجرت پرستاران ده‌ها برابر شد، سخنگوی شورای شهر تهران گفت که طبق برخی آمارها ، مهاجرت پرستاران از ایران “چندین ده” افزایش یافته است.

پرستاران ایرانی
مهاجرت پرستاران ایرانی

علی عطا ، یکشنبه ، گفت که یکی از دلایل افزایش درخواست های مهاجرت پرستاران ، اختلافات مالی و عدم پرداخت به موقع حقوق و حقوق معوقه آنها است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته شورای شهر تهران با سازمان پرستاری در تهران گفت كه قبلاً رسماً اعلام شده بود كه مهاجرت پرستاران سه برابر شده است اما در اين جلسه “اشاره شد كه این تعداد ده برابر شده است.”

همزمان با انتشار خبر افزایش گسترده مهاجرت پرستاران به دلیل مشکلات ناشی از عدم پرداخت حقوق و مزایا ، علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی امروز در جلسه ای با پرستاران خواستار به کارگیری 30 هزار پرستار شد.

جان باختن ۱۷۷ بیمار كرونا در ايران

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروزو بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 6،312 بیمار جدید كرونا در کشور شناسایی شده و تعداد کل بیماران كرونا در کشور به 1،158،384 نفر رسیده است.

متأسفانه 177 بیمار مبتلا به بیماری كرونا طی 24 ساعت گذشته 19 نفر را از دست داده اند و تعداد کل مرگ های ناشی از این بیماری 53،625 نفر است.

متأسفانه 177 بیمار مبتلا به كرونا طی 24 ساعت گذشته 19 نفر را از دست داده اند و تعداد کل مرگ های ناشی از این بیماری 53،625 نفر است.