اولین مورد کرونای
اولین مورد کرونای انگلیسی در ایران کشف شد

اولین مورد کرونای انگلیسی در ایران کشف شد، وزیر بهداشت: متاسفانه اولین مورد کرونای انگلیسی را در در یک شهروند پیدا کردیم. او را به یکی از بیمارستانهای خصوصی ما منتقل کردند

اولین مورد کرونای انگلیسی در ایران کشف شد

وزیر بهداشت: متاسفانه اولین مورد کرونای انگلیسی را در در یک شهروند پیدا کردیم. او را به یکی از بیمارستانهای خصوصی ما منتقل کردند

فوت ۹۸ بیمار کووید۱۹ در کشور

دکتر لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت: در حال حاضر ، طبق آخرین تحلیل ها ، 4 شهر با رنگ قرمز نشان داده شده است که ساری ، آمل ، رامسر و سوادکوه شمالی ، 43 شهر به رنگ نارنجی و 401 شهر با رنگ زرد است.

ورود کرونای انگلیسی به کردستان

براساس گزارش های رسیده از اقلیم کردستان ، گزارش ها حاکی از ورودکرونای انگلیسی به این منطقه است. به گفته شهروندان ، یک پزشک سنندجی که اخیراً از انگلستان بازگشته است به این بیماری مبتلا است. وی هم اکنون در بیمارستان توحید سنندج است و تحت معالجه قرار دارد.

پیش از این وزیر بهداشت انگلیس از کشف نوع جدیدی از ویروس کرونا با شیوع سریعتر خبر داده بود. وی گفت: لندن موضوع را به سازمان بهداشت جهانی اطلاع داده است. دانشمندان انگلیسی نیز در این زمینه تحقیق می کنند.

تعداد رسمی قربانیان کرونا در ایران به 55650 نفر رسیده است .4901 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند. به گفته منابع مخالف ، تعداد واقعی قربانیان کرونا در ایران به سال 196900 رسیده است .