مزاحمت خیابانی
احضار سازندگان فيلم «مزاحمت خیابانی» به دادسرای مشهد

احضار سازندگان فيلم «مزاحمت خیابانی» به دادسرای مشهد، پس از انتشار فيلم “آزار و اذیت دختر جوان” در خیابانهای مشهد ، سازندگان این ویدئو چهارشنبه 15 بهمن به دادگاه این شهر احضار شدند.

احضار سازندگان فيلم «مزاحمت خیابانی» به دادسرای مشهد

پس از انتشار فيلم “آزار و اذیت دختر جوان” در خیابانهای مشهد ، سازندگان این ویدئو چهارشنبه 15 بهمن به دادگاه این شهر احضار شدند.

در همین حال ، دادستان عمومی و انقلاب مشهد در مصاحبه ای با رسانه های ایرانی خبر احضار سازندگان فیلم خیابانی را تکذیب کرد.

مهدی حقدادی جانشین معاون دادستان مشهد، با مشهد با بیان اینکه فقط افراد برای بررسی ابعاد پرونده “دعوت” شده اند ، گفت: “احضار تهیه کنندگان یک کلیپ تصویری از یک دختر مشهدی در پارک مالات نادرست است”.

به گفته مهدی حقدادی ، هیچ ارتباطی بین تولیدکنندگان این محتوا و “شبکه های معاند” وجود نداشته است. در عوض ، تیم تولید کننده ویدیو قبلا “صفحه برخی از معاندین را مسدود کرده بود تا آنها در بین دنبال کنندگان صفحه خود نباشند ”

دوربین مخفی آزار یک دختر در مشهد

طی روزهای اخیر فیلمی با عنوان “دوربین مخفی آزار یک دختر در مشهد” در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش های ایرانیان را در سایت های شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر برانگیخته است.

در این ویدئو ، دختری با لباس و شلوار گشاد مورد آزار و اذیت کلامی چند مردی قرار می گیرد که هنگام عبور از پارک ملی مشهد سر راه او قرار می گیرند.