یک پزشک ایرانی
خونریزی شدید یک پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن

خونریزی شدید یک پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن، مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که پزشکی در گناباد آباد استان خراسان رضوی پس از دریافت واکسن روسی اسپوتنیک دچار خونریزی داخلی شدیدی شد و وی اکنون در بیمارستان بستری است.

خونریزی شدید یک پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که پزشکی در گناباد آباد استان خراسان رضوی پس از دریافت واکسن روسی اسپوتنیک دچار خونریزی داخلی شدیدی شد و وی اکنون در بیمارستان بستری است.

https://twitter.com/50_milyon/status/1368301691263721480?s=20

کیانوش جهانپور پس از دریافت واکسن اسپوتنیک در گناباد خراسان رضوی خبر خونریزی شدید داخلی توسط یک پزشک ایرانی را تأیید کرد و به باشگاه خبرنگاران جوان گفت که این پزشک پس از دریافت واکسن روسی “علائم گوارشی دارد و در مدفوع وی خون پیدا کرد”. .

هر واکسنی عوارض جانبی دارد!

کیانوش جهانپور گفت: “هر واکسنی عوارض جانبی دارد و این موضوع بعید و دور از انتظار نیست.”

جهانپور افزود: در حال حاضر تحقیقات در مورد بروز عوارض گوارشی با همكار پزشک در حال انجام است و مشخص نیست كه آیا این عوارض مربوط به تزریق واكسن است یا خیر.


مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت ایران وقوع علائم گوارشی پس از تزریق واکسن را بسیار نادر دانست اما تصریح کرد که “این مسئله بعید نيست” و پرونده در دست بررسی است.

روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر ورود پزشکی ازگنابادی به نام “نبی بور” منتشر شد و عوارض وی را “خونریزی شدید داخلی” توصیف کرد که پس از تزریق واکسن اسپوتنیک روسی رخ داده است.

واکسن روسی کرونا تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را ندارد

شایان ذکر است که قبل از آن ، نظام پزشکی ایران با واردات و تزریق واکسن کرونا مخالفت می کرد.

حسین کرمانپور ، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی ایران ، تأیید کرد که واکسن کرونا باید توسط سازمان بهداشت جهانی و سازمان غذا و دارو تأیید شود ومسئولیت هر نوع واردات واکسن و تزریق آن با وزارت بهداشت ایران خواهد بود.

وی تأیید کرد که واکسن کرونا روسی توسط سازمان بهداشت جهانی تأیید نشده است.