گلزنی به یوونتوس

مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، در دقیقه دوم دیدار پورتو و یوونتوس ایتالیا موفق شد پس از گلزنی به یوونتوس ، پیروزی تیمش را به ارمغان بیاورد.

روزنامه ها و رسانه های ورزشی مهارت طارمی را تحسین کرده و گفته اند که به دلیل سرسختی و هوشیاری وی درهای یاران رونالدو را در لیگ قهرمانان باز کرد.

 

  •  هوشیاری و سماجتی

 

تیم پرتغالی پورتو، در مرحله حذفی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفته بود و این دیدار با برتری ۲-۱ تیم پرتغال به پایان رسید.

طارمی بازیکن تیم ملی ایران از همان ابتدا با درخشش درخشان با تیمش در مسابقه شرکت کرد و با مهارت و سماجت بسیار بازی کرد. و در دقایق ابتدایی مسابقه به دلیل پافشاری و لجبازی از خطای مدافع حریف و دروازه بان استفاده کرد و گلزنی به یوونتوس موفق شد.

 

  •  به نام خدا، توی درواز

 

پس از گل مهدی طارمی در تیم رونالدو، واکنش هایی از سوی رسانه های مختلف صورت گرفت که همه اینها هوش بازیکن ایرانی را تحسین می کردند.

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با اشاره به گل طارمی در دقایق ابتدایی بازی، به فارسی نوشت: «به نام خدا، توی درواز».

و به نوبه خود، صفحه رسمی توییتر لیگ قهرمانان اروپا پیش از بازی عکسی از کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود اما پس از گل طارمی، تصویر مهاجم ایرانی پورتو جایگزین تصویر او شد.