قطر روابط با اسرائیل را عادی سازی می کند
قطر روابط با اسرائیل را عادی سازی می کند

قطر روابط با اسرائیل را عادی سازی می کند، ایدی کوهن تحلیلگر و روزنامه نگار اسرائیلی روز دوشنبه گفت که قطر به زودی روابط خود با اسرائیل عادی سازی خواهد کرد.

قطر روابط با اسرائیل را عادی سازی می کند

 ایدی کوهن تحلیلگر و روزنامه نگار اسرائیلی روز دوشنبه گفت که قطر به زودی روابط خود با اسرائیل عادی سازی خواهد کرد.

https://twitter.com/EdyCohen/status/1338525453380952067?s=20

وی در صفحه توئیتر خود افزود كه قطر رئیس جمهور محمود عباس را از مراحل عادی سازی خود با اسرائیل در آینده آگاه كرد و تأكید كرد كه امیر قطر از عباس خواست تا با عادی سازی قطر و اسرائیل همان رفتاری را كه با عادی سازی مراكش داشت انجام دهد (سکوت).

امیر قطر به محمود عباس بیست میلیون دلار کمک می دهد

در همین زمینه ، میر مصری ، محقق اسرائیلی ، در توئیتر خود نوشت: “امیر قطر قصد خود را برای عادی سازی روابط با اسرائیل به محمود عباس اطلاع می دهد و به او بیست میلیون دلار کمک می دهد.”

وی افزود: امنیت عرب ابتدا: پیام من به تمیم بن حمد یکی است. اگر می خواهید رویای خود را برای عادی سازی با اسرائیل برآورده کنید ، ابتدا باید با متحدان اماراتی ما ، بحرینی ها ، سعودی ها و مصری ها آشتی کنید. جاده قدس از ابوظبی ، منامه ، ریاض و قاهره می گذرد.

بازگشایی دفتر اسرائیل در دوحه در سال آینده 

رونی شالوم محقق امور خاورمیانه در توئیتر خود نوشت:یک منبع اسرائیلی: قطر برای تکمیل معامله گمشدگان در غزه میان حماس و اسرائیل واسطه خواهد شد و به تدریج روابط خود با اسرائیل عادی سازی خواهد کرد و اخبار بازگشایی دفتر اسرائیل در دوحه در سال آینده