پرستار باردار
فوت پرستار باردار بر اثر ابتلا به کرونا

فوت پرستار باردار بر اثر ابتلا به کرونا، مهشید گودرز ، پرستار بارداری که در مرکز درمانی ، آموزشی و درمانی لقمان الحکیم کار می کرد ، روز ٢٥ بهمن ماه ، بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

فوت پرستار باردار بر اثر ابتلا به کرونا

مهشید گودرز ، پرستار بارداری که در مرکز درمانی ، آموزشی و درمانی لقمان الحکیم کار می کرد ، روز ٢٥ بهمن ماه ، بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

دکتر علیرضا زالی ، فرمانده عملیات بخش بیماری های کرونا در تهران ، به پرستار پیام تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است: «انا لله و انا الیه راجعون، با شنیدن خبر شهادت مظلومانه پرستار سخت کوش و فداکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، خانم مهشیدگودرز قلب همه ما را دچار حزن و اندوه بی کران کرد.

حضور پرستاران باردار در بخش کرونا ممنوع است

نایب رئیس شورای عالی سازمان پرستاری: به طور کلی پرستارانی که از بیماری های خاص و صعب العلاج رنج می برند یا در گروه های پرخطر قرار دارند نباید در بخش کرونا کار کنند.

دسته های در معرض خطر عبارتند از “بیماران قلبی” ، “فشار خون” ، “دیابتی ها” ، “بیماران سیستم ایمنی بدن” ، “بیماران مزمن ریه” ، “زنان باردار” ، “کودکان” ، “کسانی که اضافه وزن بالا دارند” و “افرادی” که مضطرب هستند یا آنها برای اختلالات اضطرابی تحت درمان قرار می گیرند ، “همه افراد بالای 65 سال” و غیره نشان داده می شوند.