مهمانان زن
مهمانان زن در برنامه های تلویزیونی حق ندارند پاهای خود را روی هم بگذارند

مهمانان زن در برنامه های تلویزیونی حق ندارند پاهای خود را روی هم بگذارند، یکی از برنامه سازان تلویزیون گفت: مهمانان زن در برنامه های تلویزیونی نباید جلوی مجری پاهای خود را روی هم بگذارند بگذارند ، تحریک کننده باشد.

مهمانان زن در برنامه های تلویزیونی حق ندارند پاهای خود را روی هم بگذارند

يکی از برنامه سازان تلویزیون گفت: مهمانان زن در برنامه های تلویزیونی نباید جلوی مجری پاهای خود را روی هم بگذارند بگذارند ، تحریک کننده باشد.

یکی ازبرنامه‌سازان تلویزیون که نخواست نامش فاش شود ، در مورد مهمانان برنامه های تلویزیونی گفت: “بینندگان تلویزیون درباره مهمانان برنامه ، به ویژه مهمانان زن بسیار سختگیرند.”
به عنوان مثال ، بدون آرایش و لباس ، حتی نحوه نشستن آنها در برنامه ها نیز زیر ذره بین است. آنها نبایدمقابل مجری پاهای خود را روی هم بگذارند زیرا این امر ممکن است تحریک کننده باشد.

اخیراً در یکی از قسمت های همرفیق که با اجرای شهاب حسینی برگزار می شود ، به مهمان خود كه یک هنرمند زن بود، گفت که می تواند به راحتی پاهای خود را را روی هم بگذارد ، زیرا اینجا تلویزیون نيست.

مجری تلویزیون: مجبورم کردند سه ‌بار عذرخواهی کنم

یک مجری تلویزیونی از جمهوری اسلامی ایران که پیش از این مجبور به عذرخواهی برای توصیه مهمان برنامه به “رقص” در ویژه‌برنامه شب یلدا بود ، روز جمعه 24 بهمن اعلام کرد که کافی نبودن عذرخواهی و از کار ممنوع شد.

رزیتا قبادی در اینستاگرام زنده گفت پس از این حادثه از او خواسته شد “سه بار روی هوا عذرخواهی کند” اما با وجود این ، محمدرضا جعفری جلوه، مدیر کانال دوم جمهوری اسلامی او را ممنوع‌ازکار کرده است