قتل نوعروس در تهران
قتل نوعروس در تهران با کابل برق

قتل نوعروس در تهران با کابل برق، قاتل نوعروس تهرانی برای صحنه سازی زنش را با برق گرفتگی به قتل رساند و بدن او را به آتش کشید. مهندس کامپیوتر که نامزدش را کشت و بدن او را به آتش کشید ، ادعای بیگناهی کرد.

قتل نوعروس در تهران با کابل برق

قاتل نوعروس تهرانی برای صحنه سازی زنش را با برق گرفتگی به قتل رساند و بدن او را به آتش کشید. مهندس کامپیوتر که نامزدش را کشت و بدن او را به آتش کشید ، ادعای بیگناهی کرد.

تحقیقات در مورد این پرونده در سال 98 با گزارش آتش سوزی در یک واحد مسکونی آغاز شد. آتش نشانان پس از اطفا حریق بلافاصله جسد زن جوانی را در داخل خانه یافتند.

آنها همچنین پس از تحقیقات متوجه شدند که آتش سوزی عمدی بوده است. سپس جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و مشخص شد وی 25 ساله ، و هویت وی به‌نام سمیرا ۲۵ است.

در اولین گام ، مأموران ن به سراغ کیوان نامزد سمیرا رفتند و از او را مورد بازجویی قرار دادند. او ادعا کرد ، “من در آن لحظه بیرون از خانه بودم و وقتی برگشتم خانه در آتش سوخت ، بنابراین در تصادف شرکت نکردم و نمی دانم چه کسی خانه را به قصد خود تنظیم کرده است.”

ماجراى اين حادثه

سپس ، هنگامی که متهم با اظهارات و شواهد والدینش روبرو شد ، مجبور به اعتراف شد و گفت: “من سمیرا را بسیار دوست داشتم ، اما خانواده وی در زندگی ما دخالت می کردند و این هر روز اختلافات بیشتری را برای ما ایجاد می کرد.”
وقتی آن روز او به خانه من آمد ، ما دوباره بحث کردیم و بدون اینکه متوجه شویم چه می گویم به رختخواب رفت و دیگر نمی توانستم از عصبانیت خودم را کنترل کنم. و یک سیم برق گرفتم و یک سر آن را به پریز فرو بردم و سر دیگر آن را به بدن سمیرا انداختم و او را کشتم.
البته من قصد کشتن او را نداشتم و فقط می خواستم او بداند که من می توانم هر کاری انجام دهم ، اما برق زیاد بود و او درگذشت. سپس ، برای اینکه نشان دهم قتل یک حادثه است ، من خانه را آتش زدم و خودم را بیرون کردم.