فوتسال زنان،  شهرازاد مظفر مربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان با برنامه ریزی چهار ساله برای راه اندازی فوتسال بانوان دركويت به اين كشور سفر کرد.

راه‌اندازی فوتسال زنان

فوتسال زنان،  شهرازاد مظفر مربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان با برنامه ریزی چهار ساله برای راه اندازی فوتسال بانوان دركويت به اين كشور سفر کرد.

حالا دو سال است که یک مربی فوتسال آسیایی موفق وجود دارد و او موفق شد برخی از برنامه های خود را برای زنان و دختران کویتی اجرا کند.
او از ابتدا شروع کرد و گام به گام پیش رفت و در این مدت توانست گام های خوبی در زمینه مسابقات باشگاهی برد ، اولین تیم ملی را تشکیل داد و مسابقات دوستانه ای را برای بانوان فوتسال در کشور همسایه ایجاد کرد.

شهرازاد مظفر: متأسفانه ، با ظهور کرونا ، همه برنامه های ما تحت الشعاع قرار گرفتند. اما در این مدت تقریباً طبق برنامه توانستیم پیش برویم.
سال گذشته برای اولین بار لیگ فوتسال بانوان را برگزار کردیم. کویت هرگز در بخش زنان فوتسال نداشته است. فکر می کنم این یکی از اولین قدم هایی بود که باید برای راه اندازی این ورزش برداریم. سال گذشته ، درست زمانی که لیگ را حمل کردیم ، کرونا آمد. به همین دلیل ، همانند سایر کشورها ، مجبور شدم ورزشکاران را هم بصورت آنلاین و هم به صورت پیش فرض آموزش دهم.
ما حدود چهار ماه همینطور ادامه دادیم تا اینکه لیگ تمرینات فصل جدید را آغاز کرد. یک ماه از شروع مسابقات باشگاهی می گذرد و همه مشغول کار هستند.

مأموریت جذاب زن ایرانی در کویت

شهرازاد مظفر: آنچه از من خواسته شد ، کسب مدال کویت نبود بلکه تأسیس آن بود. اکنون لیگ شروع شده است ، ما می خواهیم فوتسال را وارد مدارس کنیم ، استعدادها را تربیت کنیم و تیم های پایه را تقویت کنیم.