قاتل
قاتل: میخواستم مرده را زنده کنم!

قاتل: میخواستم مرده را زنده کنم، مرد 52 ساله اى که همسرش را پس از دو روز زندگی با در کنار جسد همسرش، او را به طور مخفیانه دفن کرده بود ، در بازجویی ها ادعا کرد که در فیلم ها دیده بود که برخی از کشته شدگان پس از چند ساعت زنده شدند و من نیز همین طور. فکر کردم شاید همسرم زنده شود!

قاتل: میخواستم مرده را زنده کنم!

مرد 52 ساله اى که همسرش را پس از دو روز زندگی با در کنار جسد همسرش، او را به طور مخفیانه دفن کرده بود ، در بازجویی ها ادعا کرد که در فیلم ها دیده بود که برخی از کشته شدگان پس از چند ساعت زنده شدند و من نیز همین طور. فکر کردم شاید همسرم زنده شود!

در بیست و ششم آذر گذشته پسر جوانی به پلیس خراسان رضوی رفت و راز تکان دهنده ای را فاش کرد. وی به بازپرس گفت: “پدر من همسر دوم خود را كشت و جسد وی را مخفیانه در قبرستانی در حومه شهر دفن كرد.”

ماجراى اين حادثه

در بیست و ششم آذر گذشته پسر جوانی به پلیس خراسان رضوی رفت و راز تکان دهنده ای را فاش کرد. وی به بازپرس گفت: “پدر من همسر دوم خود را كشت و جسد وی را مخفیانه در قبرستانی در حومه شهر دفن كرد.” پس از اظهارات پسر کوچک ، بلافاصله بازرسان وارد عمل شدند و موضوع را با قاضی قتل عمدی در میان گذاشتند.

بدین ترتیب بازرسان پلیس آگاهی در خراسان رضوی به خانه مرد 52 ساله ای به نام “مهدی خ” در خیابان 28 ساعت رفتند و از آن تحقیق کردند.

پس از صحبت همسایگان از اختلافات و اختلافات گذشته همسران ، تحقیقات نامحسوس نشان داد که این مرد همسر خود را در قبرستان روستای دستگرد دفن کرده است ، بنابراین دو گورکن تبعه خارجی و راننده کامیون حامل جسد شناسایی شدند. . گزارش خراسان حاکی از آن است که با ادامه حادثه با برداشتن گوری که حدود یک متر حفر شده بود ، جسد زنی به نام “ملیحه” از دل خاک بیرون کشیده شد در حالی که اثرات ضرب و شتم بر گردن و بدن وی ظاهر شد. و به پزشکی قانونی انتقال یافت ، اما هیچ خبری در مورد این مرد 52 ساله دریافت نشده است.