افزایش ابتلا به کرونا
افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر ۲۵ سال

افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر ۲۵ سال، معاون رئیس ستاد کرونا تهران: در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در ماه شهریور ، میزان بروز گروه سنی 10-20 سال 8.5٪ از کل افراد بود که اکنون به 9.5٪ رسیده است. و 1.25٪ افزایش یافت ، به این معنی که شاهد افزایش 10 تا 15٪ در میزان ابتلای زیر 20 ساله هاى بودیم.

افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر ۲۵ سال

معاون رئیس ستاد کرونا تهران:
در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در ماه شهریور ، میزان بروز گروه سنی 10-20 سال 8.5٪ از کل افراد بود که اکنون به 9.5٪ رسیده است. و 1.25٪ افزایش یافت ، به این معنی که شاهد افزایش 10 تا 15٪ در میزان ابتلای زیر 20 ساله هاى بودیم.

تا هفته آینده ، برخی از محدودیت ها و برنامه ریزی های کرونا برای جلوگیری از شیوع بیشتر و شرایط شرایط ناگوار اپیدمى وجود دارد.

اشک چشم مبتلایان به کرونا آلوده به ویروس است

سعید کریمی ، رئیس بیمارستان طرفه: هفت درصد از اشک چشم بیماران کرونا به ویروس آلوده است. بنابراین ، هرگونه ترشح از بیماركرونايى باید به روشی کاملاً بهداشتی از بین برود.

یکی از عوارض ویروس کرونا ایجاد ورم ملتحمه است. در این عوارض ، بیمار دچار اشک و قرمزی چشم است که در صورت بروز چنین علائمی باید به بیمارستان ارجاع شود.

انسداد رگ های خونی در چشم می تواند یکی دیگر از عوارض کرونا باشد که نیاز به درمان اضطراری دارد و در صورت عدم درمان می تواند عوارض جبران ناپذیری ایجاد کند.