۱۶ زن در آتش نشانی

۱۶ زن در بخش آتش نشانی استخدام شده اند و برای اولین بار ، ۱۶ زن آتش نشانی تا پایان ماه جاری توسط شهرداری منصوب می شوند و اکنون می توانند در این روند مشارکت کنند.

اشتغال ۱۶ زن در آتش نشانی

برای اولین بار ، ۱۶ زن آتش نشان تا پایان ماه جاری توسط شهرداری استخدام می شوند و اکنون می توانند در این روند شرکت کنند.

مديران با بيان اينكه ۱۶ زن آتش نشان تا پايان دسامبر جذب خواهند شد ، گفت: در دوره آينده عليرغم مشكلات تعداد بيشتري از زنان نيز توسط آتش نشانان جذب خواهند شد.

تاکنون زنان هرگز در کار اطفا حریق نبوده و آتش نشانان داوطلب از این امر حمایت می کنند.

تاکنون زنان هرگز در کار اطفا حریق نبوده و آتش نشانان داوطلب از این امر حمایت می کنند. از آتش نشانان داوطلب نیز حمایت شد ، اما دو ماه پیش اعلام شد که تعدادی از زنان آتش نشان به شهرداری تهران منصوب می شوند. مدیر آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد که جذب ۱۶ مامور آتش نشانی در تهران تا پایان دسامبر آغاز می شود.

پخش زنده مسابقات بسکتبال بانوان

برای اولین بار مسابقات بسکتبال بانوان علی رغم مسابقات بانوان از طریق اینترنت پخش می شود اما تصاویر مسابقات آنها ذخیره نمی شود و کسانی که تماشای مسابقه را از دست داده اند فرصتی دیگر برای تماشای آنها ندارند.

از زمانی که استفاده از فضای مجازی در ایران رواج پیدا کرده است ، ریاضیدانان زن از این فضا برای دیده شدن استفاده می کنند.

وی یا خود بازیکنان اخبار فعالیت های خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند ، یا برخی از صفحات خبری دارای فیلم هایی هستند که از مسابقات زنان با استفاده از تلفن های همراه گرفته شده است.

یک صفحه اینستاگرام که اخبار فوتبال را پوشش می دهد ، به برخی از مسابقات فوتبال و فوتسال در سال گذشته اشاره کرده است.

اما پخش مسابقات لیگ بسکتبال بانوان امسال متفاوت بود ، زیرا این مسابقات پس از هماهنگی با وزارت ورزش ، رادیو و تلویزیون پخش می شود.

این اولین بار است که انجمن بسکتبال مسابقات قهرمانی زنان را به صورت زنده پخش می کند.