اسطوره های قدیمی

صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان امروز ضمن پایبندی به تمام اقدامات احتیاطی و در نظر گرفتن فاصله اجتماعی، مراسم تجلیل را برای ۳ اسطوره های قدیمی ورزش کشور در زمینه های کشتی و فوتبال در هتل ورزش برگزار کرد.

امروز دوشنبه، ۶ بهمن، مرکز اطلاعات پشتیبانی صندوق اعتماد برای قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مراسم تجلیل اسطوره های بزرگ ورزش ایران از قهرمانان فوتبال غلامحسین نوریان و  حسین کلانی، پیشکسوت کشتی پرویز سیروس پور، در هتل ورزش برگزار شد.

 مدیرکل صندوق حمایت، جمشید تقی زاده معاون حقوقی و استانهای وزارت ورزش و تعداد زیادی از کاندیداها و نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی در میان حاضران این مراسم بودند.

 

 اسطوره های قدیمی همگی تشنه محبت هستند

 

در ابتدای احتفالیه تجلیل، قسمت هایی از راهپیمایی مبارزه این اسطوره های قدیمی کشتی و فوتبال برای حاضران نشان داده شد که با فیلم تعامل داشتند.

غلامحسین نوریان، فوتبالیست گفت: “ما از مسئولان و شرکت کنندگان در جشن بزرگان ورزش سپاسگزاریم و از دکتر ابطحی به خاطر این کار که در آن از جوانان مسن تجلیل کرد تشکر می کنیم».

غلامحسین نوریان بازیکن اسبق فوتبال ایران در ۲۵ اسفند ۱۳۱۳ به دنیا آمد. وی سابقه بازی در تیم های تهران جوان و دارایی تهران را دارد و ۱۱ بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است

پرویز سیروسپور، بازیکن پیشکسوت کشتی فرنگی به نوبه خود گفت که با وجود مشکلات و کمبود امکانات اساسی در میادین ورزشی بین المللی، بازی های آسیایی و بازی های المپیک، تاریخ ورزش ایران پر از موفقیت و دستاوردهای شصت سال گذشته است.