حمله مرگبار: ویدیویی از لحظات برخورد موشکهای پاکستان به شهر سراوان
حمله مرگبار: ویدیویی از لحظات برخورد موشکهای پاکستان به شهر سراوان

حمله مرگبار: ویدیویی از لحظات برخورد موشکهای پاکستان به شهر سراوان؛ ویدیوهای منتشر شده نشان‌دهنده لحظات برخورد موشک‌های پاکستان به شهر سراوان در استان سیستان و بلوچستان هستند.

حمله مرگبار: ویدیویی از لحظات برخورد موشکهای پاکستان به شهر سراوان

ویدیوهای منتشر شده نشان‌دهنده لحظات برخورد موشک‌های پاکستان به شهر سراوان در استان سیستان و بلوچستان هستند.

 

سپاه پاسداران اعلام کرد: سرهنگ پاسدار در جاده خاش به زاهدان کشته شد

در اطلاعیه‌ای که توسط قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران منتشر شده، اعلام شد که جاودان‌فر عضوی از کارکنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بوده است.

بر اساس گزارش، حسینعلی جاودان‌فر در حین بازگشت از مأموریت اداری در جاده خاش به زاهدان، هدف گلوله‌های افراد مسلح قرار گرفته و در نتیجه این حادثه کشته شد. گروه جیش‌العدل که توسط آمریکا به عنوان گروه تروریستی شناخته شده، ساعاتی پس از این حمله مسئولیت این عمل را به عهده گرفت.

در اطلاعیه‌ای اعلام شد: «عصر چهارشنبه، سرهنگ حسینعلی جاودان‌فر به همراه دو تن از محافظانش در مسیر خاش به زاهدان توسط نیروهای جیش‌العدل کشته شدند.»

به گزارش کانال تلگرامی «حال‌وش» که به پوشش اخبار استان سیستان و بلوچستان می‌پردازد، اطلاعات نشان می‌دهد که این سرهنگ سپاه پاسداران، جانشین سابق سپاه سراوان بوده است.

این اطلاعات به تفصیل تر در اخبار مرتبط با واقعه آمده و نشان می‌دهد که وی در حین بازگشت از مأموریت اداری در جاده خاش به زاهدان توسط نیروهای گروه جیش‌العدل کشته شده است.