ادامه ممنوعیت تردد بین شهری در شرایط کرونایی

ادامه ممنوعیت تردد، سردار حسینی ، جانشین رئیس پلیس راهور  ناجا: طبق آخرین مورد اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ، ما 7 شهر سرخ در مازندران و گلستان و 30 شهر نارنجی در سایر استان های کشور داریم.

ادامه ممنوعیت تردد

طبق ستاد ملی مقابله با کرونا ، ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد.

ترافیک بین شهری در شهرهایی که به وضعیت زرد یا آبی رسیده اند محدودیتی ندارد ، اما در مورد ترافیک شبانه ، یعنی از ساعت 9 شب تا 4 صبح ، همچنان در همه شهرها ممنوعیت تردد داریم.

همچنین خروج از شهرهای  قرمز و نارنجی برای ورود به شهر دیگر ممنوع است.

جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز ، 500 هزار تومان برای شهرهای نارنجی و 200 هزار تومان برای ترافیک شبانه همچنان ادامه دارد.

حاکمیت وضعیت قرمز در ۷ شهرستان

در حالی که روند نزولی بیماری کرونا  در سراسر کشور ادامه دارد ، 7 شهر در استانهای مازندران و گلستان در وضعیت بحرانی ، یعنی قرمز کرونا باقی مانده اند.

ادامه ممنوعیت تردد بین شهری در شرایط کرونایی

آلودگی شدید هوا

وضعیت آلودگی هوا در تهران از شامگاه یکشنبه۲۱ دی به سطح بنفش بسیار ناسالم رسیده و شاخص قرمز را در برخی مناطق عبور داده است. در همان زمان ، وضعیت آلودگی هوا در برخی مناطق اصفهان با عبور از شاخص قرمز به بنفش رسید.

در حال حاضر ، متوسط ​​شاخص کیفیت هوا در پایتخت 175 است ، در حالی که طبق اعلام شهرداری تهران ، آلودگی هوا در برخی از مناطق تهران از قرمز به بنفش تغییر یافته است.