تیراندازی واگیرادار در ایالت مین: حداقل ۲۲ کشته و ده‌ها مجروح
تیراندازی واگیرادار در ایالت مین: حداقل ۲۲ کشته و ده‌ها مجروح

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان از منابع مختلف گزارش می‌دهد که در شامگاه چهارشنبه، در شهر لویستون واقع در ایالت مین آمریکا، یک حادثه تیراندازی وحشتناک اتفاق افتاده است که منجر به کشته شدن حداقل ۲۲ نفر و زخمی شدن بین ۵۰ تا ۶۰ نفر دیگر شده است.

تیراندازی واگیرادار در ایالت مین: حداقل ۲۲ کشته و ده‌ها مجروح

پلیس ایالت مین و کلانتر یکی از کانتی‌های این ایالت پیشتر اعلام کرده بودند که حادثه تیراندازی همچنان در حال ادامه دارد، اما جزئیات بیشتری ارائه نداده بودند.

دفتر کلانتر کانتی آدروسکوگین در شبکه اجتماعی فیسبوک دو عکس از فرد مشتبه‌العمل در این حادثه منتشر کرد و اعلام کرد که او به دنبالش می‌گردد و متواری شده است.

واقعه‌ای وحشتناک

مرکز درمانی مرکزی مین در شهر لویستون اعلام کرده است که حادثه واقعه‌ای وحشتناک به نام “تیراندازی گسترده” در شهر لویستون اتفاق افتاده و منجر به تلفات انبوهی شده است. این مرکز در حال همکاری با بیمارستان‌های منطقه است تا مجروحان این حادثه را پذیرش کنند.

بر اساس گزارش شبکه خبری ای‌بی‌سی، تیراندازی ابتدا در یک باشگاه بولینگ و سپس در یک بار محلی و فروشگاه والمارت رخ داده است. بازرسان همچنان در حال بررسی صحنه‌های این جنایت هستند و دارند مستندات مربوط به این حادثه را جمع‌آوری می‌کنند.