فاطمه سپهری مجدداً توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان منتقل شد
فاطمه سپهری مجدداً توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان منتقل شد

برادر فاطمه سپهری، یک فعال سیاسی، در یک اطلاعیه منتشرشده در روز پنجشنبه اعلام کرد که ماموران نیروی انتظامی خواهرش را در منزل بازداشت کرد

فاطمه سپهری مجددا توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان منتقل شد

برادر فاطمه سپهری، یک فعال سیاسی، در یک اطلاعیه منتشرشده در روز پنجشنبه اعلام کرد که ماموران نیروی انتظامی خواهرش را در منزل بازداشت کرده و سپس او را به زندان وکیل‌آباد مشهد منتقل کرده‌اند.

در پیامی منتشرشده در شبکه اجتماعی (توییتر سابق)، اصغر سپهری تأکید نمود که هرچه اتفاقی برای خواهرش و برادرانش بیفتد، مسئولیت آن بر عهده شخصیت علی‌خامنه‌ای است.

در حال حاضر، دو برادر خانم سپهری نیز در بازداشت قرار دارند. اصغر سپهری ساعاتی پیش از بازداشت مجدد خواهرش، در پیام دیگری اعلام کرده بود که از شعبه ۲۱ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی تاجری با فاطمه سپهری تماس گرفته‌اند و به او اعلام نموده‌اند که مرخصی یک هفته‌ای او به پایان رسیده و باید خود را به زندان معرفی کند.

پیام صوتی خانم سپهری

خانم سپهری لحظاتی پیش از بازداشت در یک پیام صوتی اعلام کرده بود که “الان ساعت ۵:۱۰ بعد از ظهر روز ۲۷ مهر است و ماموران در حال دنبال کردن من هستند و دم در ایستاده‌اند. من در حال لباس پوشیدن هستم تا بروم. امیدوارم به زودی شاهد آزادی ایران باشم.”