تراژدی در رشت: قتل زن توسط همسر سابق دخترش
تراژدی در رشت: قتل زن توسط همسر سابق دخترش

تراژدی در رشت: پلیس استان گیلان اعلام کرد که در شب سه‌شنبه در شهر رشت، یک فرد به وسیله‌ی یک سلاح گرم، مادرزن سابق خود را به قتل رساند.

تراژدی در رشت: قتل زن توسط همسر سابق دخترش

با توجه به گزارش منابع خبری، در محله دانشسرای شهر رشت، یک مرد به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به استفاده از اسلحه و انجام تیراندازی به سمت همسر سابق و مادر او نموده است.

با توجه به گزارش منابع خبری، پس از تیراندازی انجام شده توسط این مرد در محله دانشسرای شهر رشت، مادر زن سابق او به قتل رسیده و همچنین همسر پیشین او در یکی از بیمارستان‌های این شهر، تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

جزييات اين حادثه

در شب سه‌شنبه، یک مرد در منطقه دانشسرای شهر رشت با استفاده از یک قبضه سلاح گرم، به مادرزن سابق خود حمله کرده و او را به قتل رسانده است. براساس اعلام سایت پلیس، اتفاق این جنایت در اثر اختلافات خانوادگی بین مرد و خانواده همسر سابق او رخ داده است. پس از وقوع جرم، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و تایید کردند که در نتیجه تیراندازی انجام‌شده، مادر زن به درجه فوت رسیده و همچنین همسر سابق مجروح شده است.

بلافاصله پس از تیراندازی، متهم از صحنه جرم فرار کرده و با توجه به اهمیت و شدت این موضوع، نیروهای پلیس در حال حاضر در تلاش برای دستگیری او هستند. اخبار تکمیلی در زمینه این پرونده به مرور زمان به اطلاع عمومی ارائه داده خواهند شد.