مبارزه تن‌به‌تن ایلان ماسک و زاکربرگ به صورت زنده پخش خواهد شد
مبارزه تن‌به‌تن ایلان ماسک و زاکربرگ به صورت زنده پخش خواهد شد

مبارزه تن‌به‌تن ایلان ماسک و زاکربرگ به صورت زنده پخش خواهد شد؛ ایلان ماسک اعلام کرد که او ممکن است در یک مبارزه تن‌به‌تن با مارک زاکربرگ، صاحب شرکت متا، در پلتفرم توییتر که اخیراً به نام “ایکس” تغییر یافته، شرکت کند و این بحث به صورت زنده پخش خواهد شد.

مبارزه تن‌به‌تن ایلان ماسک و زاکربرگ به صورت زنده پخش خواهد شد

آقای ماسک پس از به دست آوردن مالکیت سابق توییتر (کنونی به نام ایکس)، تغییرات قابل توجهی در این پلتفرم اجتماعی ایجاد کرد. در تاریخ یک‌شنبه، ۱۵ مرداد، او از همین پلتفرم به توضیح این موضوع پرداخت و اعلام کرد که مبارزه مذکور به صورت زنده از طریق ایکس پخش خواهد شد. علاوه بر این، او اعلام کرد که تمامی درآمدهای حاصل از این مبارزه به خیریه‌ای مرتبط با کمک به کهنه‌سربازان اختصاص خواهد یافت.

دو میلیاردر در حوزه فناوری، چند هفته پیش به نظر می‌رسد که به توافق رسیده‌اند که در یک حوزۀ “مبارزه در قفس”، به صورت تن‌به‌تن با یکدیگر مواجه شوند.

مارک زاکربرگ به تمرینات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) پرداخته

مارک زاکربرگ به تمرینات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) پرداخته و چند ماه قبل اعلام کرده است که برای اولین بار در یک تورنمنت ورزشی جیو جیتسو شرکت کرده و تصاویر مربوط به این تجربه را در اکانت اینستاگرام خود، که یک شبکه اجتماعی به او تعلق دارد، منتشر کرده است.

از طرف دیگر، ایلان ماسک در روز یک‌شنبه اعلام کرد که به دلیل کمبود وقت برای تمرین، قصد دارد با افزایش وزن به منظور آماده‌شدن برای این مبارزه، اقدام کند.