تصویر تازه حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور پیشین ایران: تغییرات ویژه در زندگی او
تصویر تازه حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور پیشین ایران: تغییرات ویژه در زندگی او

در رسانه‌ها تصویر جدیدی از حسین فریدون، برادر حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، منتشر شده است که ظاهری متفاوت از او را نشان می‌دهد.

تصویر تازه حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور پیشین ایران: تغییرات ویژه در زندگی او

به تازگی قوه قضائیه اعلام کرد که درباره پرونده حسین فریدون، برادر حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، هیچ گونه گزارش یا اطلاعاتی از غیبت او وجود ندارد. او پس از اتمام دوره مرخصی قانونی در تاریخ ۱۶ خردادماه به زندان بازگشته است.

کشتار آبان و سرنگونی هواپیمای اوکراینی؛ ریاست جمهوری حسن روحانی چگونه بود؟

حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران است او در سال ۲۰۱۳ این سمت را بر عهده گرفت. در این پست وبلاگ نگاهی دقیق تر به سوابق، فعالیت سیاسی و دیدگاه های وی در مورد سیاست خارجی خواهیم داشت.

حسن روحانی سیاستمدار ایرانی و هفتمین رئیس جمهور ایران است که از ۳ اوت ۲۰۱۳ تا ۳ آگوست ۲۰۲۱ حکومت كرد. وی همچنین وکیل حقوق اسلامی، دانشگاهی، دیپلمات سابق و روحانی اسلامی است. او از سال ۱۹۹۹ در شورای رهبری ایران، از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۲۱ در مجمع تشخیص مصلحت نظام و از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۲۱ عضو شورای عالی امنیت ملی بوده است.

حسن روحانی با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در سیاست، نامی برای خود دست و پا کرده است. در ایران و بین المللی روحانی در سال ۱۹۴۸ در سرخه، استان سمنان، ایران به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۲ در رشته حقوق از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

پس از آن، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق از دانشگاه گلاسکو کالدونین اسکاتلند دریافت کرد. روحانی پس از آن در نقش‌های سیاسی مختلفی از جمله نایب رئیس مجلس ایران، رئیس شورای عالی امنیت ملی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و اخیراً به عنوان رئیس‌جمهور ایران خدمت کرده است.