خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران
خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران

خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از خانواده فوتبال ایران خداحافظی کرد.

خداحافظی کارلوس کی‌روش

کارلوس کی روش ضمن تشکر از بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون فوتبال و هواداران نوشت: از همه کسانی که از من و میراث تیم ملی حمایت کردند سپاسگزارم.

رسانه های پرتغالی از مقصد بعدی کی روش قطر خبر دادند. مردی که سه بار با تیم ملی ایران در جام جهانی شرکت کرد و دو بار در جام ملت های آسیا شرکت کرد.

عملکرد فنی و رفتار کی روش در جام جهانی اخیر به میزبانی قطر انتقادهای زیادی را به دنبال داشت. پرسش خبرنگاران خارجی درباره سرکوب جمهوری اسلامی با خشم کی روش و اظهارات وی درباره حضور آمریکا و انگلیس در افغانستان و عراق به پایان رسید.

محمدحسین کنعانی‌زادگان: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی در کامنت خود خطاب به کی روش نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع.

دلیل ناراحتی کنعانی کم بازی بودن او و همچنین بازی نکردن خلیل زاد در جام جهانی است. هزاران کاربر این نظر را تشویق کردند، اما با اعتراضات گسترده ای نیز مواجه شد.

محمدرضا خانزاده که جزو بازیکنان اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ بود در کامنت کنایه آمیز به کنعانی‌ نوشت: ممنون رئيس بابت تمام زحماتت. شما زيادى بزرگ بودى واسه يه سرى نمک‌نشناس كه اگه نبودى الان تو محل‌شون نقش خرداديان رو داشت و بايد قرض می‌داد، نه فوتبال”

عکس جنجالی یک روزنامه علیه کارلوس کی‌روش

روزنامه گل در تیتر خود با اشاره به خداحافظی کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی نوشت: وقاحت و اصالت دادن به تملق، میراث ننگین کی‌روش؛ بری دیگه برنگردی!